Transponderin ohjaus?
härpätin:
Moi!
Miten kannattaa toteuttaa transponderi ON / STBY napit?
Ongelma liittyy verkkolentämiseen ja Squak Box:in transponderin ohjaamiseen. Onko olemassa Offsettia, jolla voi kytkeä XPDR:n päälle ja Standby:lle FSBUS:in tai FSUIPC:n kautta? Tähän mennessä olen pystynyt käyttämään vain SB:n käyttöpaneelin nappeja hiirellä.
Timppa
tigert:
On.
http://squawkbox.ca/doc/sdk/fsuipc.php
Mun käsittääkseni FSInn ja IVAP käyttää samoja..?
//T
sierra:
Moro Timppa
Aloitan tänään saman homman ja toteuten siis FSbusilla, voin laittaa informaatiota kun saan jotain valmista.
Ei pitäisi dokumenttien mukaan olla edes vaikeaa koska sille löytyy valmis offsetti (0x7b91).
Saanen illalla homman kokeiltua.
-Jarkko
tigert:
Sinne saa sit radiopuolelle kans kaikkea kivaa, esim "olen vatsimissa" -ledin, "voicekanava on kytketty" -ledi, COM1 / COM2 RX/TX -ledit jne..
//T
sierra:
Moi Timo.
Tässä hieman ohjeita siihen Squawkboxin konffaamiseen Fsbusilla käytettäväksi.
Eli Etsi kansio FSBUS ja jollei vielä ole ni tee sinne MYFSIF:ini tiedosto. lisää sinne seuraava rivi kuvassa alimmaisena tossa alla olevassa kuvassa.
[ Attachment not found - or removed ]
Sitten tee kytkimelle reitti seuraavan kuvan lailla
[ Attachment not found - or removed ]
Ja siis hae tohon destination laatikkoon se reitti sieltä myfsif.ini filestä.
Mulla ainakin toimi heti, teen vielä samalla tavalla IDENT napinkin. eli siihen vaan taas myfsif.ini tiedostoon uusi rivi, muuten sama ku edellinen mutta muuta offsetti 0x7b93 ja sille samalla tavalla reitti.
Käytin tossa mode hommassa on / off vipukytkintä, eli oikealla off ja vasemmalle on Eli 0 ja 1
Navigation