FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
09.12.19, 03:16

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  FSX SP1 julkaistu!
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 3 ... 5 Reply Print
Author Topic: FSX SP1 julkaistu!  (Read 10288 times)
Tero Partanen

Date Registered: 14.11.01

FSX SP1 julkaistu!
« on: 16.05.07, 04:14 »

« Last Edit: 16.05.07, 04:32 by Tero Partanen »

PPL(A)
Esa
Former member
Re: FSX SP1 julkaistu!
« Reply #1 on: 16.05.07, 04:41 »

Jaha, multicore-tuki. Se kuulostaa hyvältä.
Mara
Former member
« Reply #2 on: 16.05.07, 04:56 »

Loistavaa.  Smiley

Onneksi huomenna on pyhäpäivä, niin on aikaa lennellä.  Wink
Risto Partanen

Date Registered: 07.01.07

« Reply #3 on: 16.05.07, 05:31 »

280MB,  Shocked Voiskos joku kertoa muutoksista, ei tainnut DirectX10 vielä tulla vaan vasta SP2:ssa? Nyt ei kerkee rekisteröityä tonne Tero PARTASEN yhdelle sivustolle ja toisesta en tajua A yhtään B mitään, Grin

RiPa

Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Esa
Former member
« Reply #4 on: 16.05.07, 05:36 »

DX10-päivitys tulee erikseen kun tulee.
Juho Penttilä

Date Registered: 02.01.05

« Reply #5 on: 16.05.07, 06:00 »

Performancen puolesta kuulostaa aika lupaavalta, kohta sen näkee kun pääsee testaamaan.

We think SP1 is going to deliver the goods for most users, and will reward users with better hw the most. We expect that, except in the very,very low end hw, all users should see a 20% gain. Some scenarios will see 40%, and some will see a bit more. Its really going to depend on a lot of variables. We hope this enables users to either fly at the same settings with greater FPS, or to bump the sliders up 1 or 2 ticks and still get the same FPS you had.

Matti Averio
WALL-E

Date Registered: 05.10.06

« Reply #6 on: 16.05.07, 07:26 »

Mulla ei ollut frameihin mitään vaikutusta, mutta prosessorinkäyttö% nousi sataan ja pomppii siinä yheksänkymmenen päällä.

Risto Partanen

« Reply #7 on: 16.05.07, 07:31 »

Mulla ei ollut frameihin mitään vaikutusta, mutta prosessorinkäyttö% nousi sataan ja pomppii siinä yheksänkymmenen päällä.

Mulla rullaa koko kone/simu sujuvammin.. Target FPS toimii itse nostettuna 20:ssä aikaisemman 17:n sijaan.. Todella hienosti nättäis vörkkivän!

Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Juho Penttilä

Date Registered: 02.01.05

« Reply #8 on: 16.05.07, 08:35 »

Mulla rullaa koko kone/simu sujuvammin.. Target FPS toimii itse nostettuna 20:ssä aikaisemman 17:n sijaan.. Todella hienosti nättäis vörkkivän!

Mitä nyt ehdin aamusella kokeilla niin default Cessnalla framet EFHK ja EFHF ympäristössä pyöri siellä >30 tuntumassa aikaisemman <20 sijaan. Ainakin minulla oli huomattava vaikutus performanceen.

Pona
Former member
« Reply #9 on: 16.05.07, 11:01 »

Jees! Heti menee ladattavaksi! Vielä kun tulisi enemmän Lisäosia X:ään, niin Avót! thmbup

//P.L
FIN1979
Former member
« Reply #10 on: 16.05.07, 11:05 »

Ladattu on pätsi. Vielä pitäisi jaksaa installoida FSX takaisin koneelle  Grin

Jos sen vaikka laittaisi huomisen projektiksi ja testaisi miten tuo uusi pätsi vaikuttaa omalla koneella.

Jani
arttula
Former member
« Reply #11 on: 16.05.07, 11:46 »

Jees ! Ladattu on ja asennettu. Framet nousevat ihan kiitettävästi. Nyt EFHK:lla 40-60 fps, kun aiemmin oli alle 30 thmbup Nostin jopa näyttöasetuksista kaikki sliiderit täysille, ja silti pelittää hyvin.

Arttu
Welmu
Former member
« Reply #12 on: 16.05.07, 12:13 »

Kertokaapa te jotka olette ehtineet tuota SP1:tä jo kokeilla, auttaako se mitään niihin grafiikkaongelmiin, mitä FS9-kentissä on FSX:ssä?
Tuolla blogissa vain kerrottiin jostain maan pyöreyteen liittyvistä korjauksista, joitten pitäisi parantaa 3rd party maisemien toimintaa FsX:ssä.

- Ville -
Petteri Pirinen

Date Registered: 30.04.07

« Reply #13 on: 16.05.07, 12:28 »

Vihdoinkin, tuo lähtee lataukseen! laugh  Onneksi huomenna on aikaa lennellä.

Risto Partanen

« Reply #14 on: 16.05.07, 12:34 »

Jees ! Ladattu on ja asennettu. Framet nousevat ihan kiitettävästi. Nyt EFHK:lla 40-60 fps, kun aiemmin oli alle 30 thmbup Nostin jopa näyttöasetuksista kaikki sliiderit täysille, ja silti pelittää hyvin.
Arttu

Jaaha,  Shocked Shocked Saa FSX:n kriitikot jo nyt näpilleen mukavasti ja tämä vasta ensimmäinen SP, eehhehee, Grin Eehheheehee.. Jöö, ja asiaan. Kertoisitko Arttu millasella näyttiksellä painelet menemään? Onko 8800 sarjaa?

bemari
Former member
« Reply #15 on: 16.05.07, 12:41 »

Arttu
Shocked Aika korkeat fps:t. Itellä ei tuo SP tunnu vaikuttavan mitenkään fps:in, edelleen EFHK:lla kymmenen pinnassa. thmbdn Mimmonen kokoonpano sulla, Arttu on?
Lentohenkilö
Former member
Re: FSX SP1 julkaistu! ja voi voi ja vielä voi...
« Reply #16 on: 16.05.07, 13:21 »

Kiskoin SP1:n, asensin ja lähdin lentoon. Eihän siitä mitään tullut, kun FSX tyssäsi fataaliin virheeseen ja se siitä. Tätä jatkui joka kerta, teki mitä tahansa. Lopuksi poistin ini-fileton ja asensin SP1:n uudestaan.  Nyt toimii paremmin eli tyssää fataaliin virheeseen vain silloin tällöin, yleensä jos vaikkapa yrittää tallentaa lennon tai muuttaa asetuksia lennon aikana.

Sitten se odotettu pääasia eli kovasti paljon mainostettu tehokkaampi ruudunpäivitys ja tuplaydinprossun mukaan ottaminen. Valitettavasti pettymysisku oli taas melkoinen: Ei juurikaan havaittavaa vaikutusta simun nopeuteen.

Tämä jenkkien SP1:stä valmistellut työryhmä on kyllä kovasti blogannut ja lässyttänyt tekemisistään, mutta lopputulos ei vastaa herrojen suuria sanoja. Jenkkityyliin ongelmat peitetään kovalla pulinalla ja selityksillä sekä annetaan vaikutelma tehokkaasta puurtamisesta. Just joo.

Jos luulet, että olen pettynyt kaiken ennakko-odotuksen ja hehkuttamisien jälkeen Microsoftin päivityspakettiin, niin ihan oikeassa olet! Jos olisin paha suustani, kehoittaisin SP1:n ryhmää työntämään tekeleensä Aunukseen. Ei minulla ole kylläkään mitään aunuslaisia vastaan.  Grin

En jaksa eritellä laitteistoani, mutta totean vain, ettei masiinan ja oheiskamojen pitäisi kyllä reilusti riittää. Ei vain Microsoftin pojille riitä. Taidan siirtyä Tetrikseen. Huokaus.

MS

Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

« Reply #17 on: 16.05.07, 13:45 »

Kiskoin SP1:n...

SP1 pitää asentaa puhtaan FSX asennuksen päälle, sinun ongelmasi kuulostavat siltä että SP1 ei ole asentunut oikein.

'Don't panic'
bemari
Former member
« Reply #18 on: 16.05.07, 15:19 »

SP1 pitää asentaa puhtaan FSX asennuksen päälle, sinun ongelmasi kuulostavat siltä että SP1 ei ole asentunut oikein.
Puhtaan asennuksen? Voiko se, että minulla tuo ei tunnu vaikuttavan johtua siitä, että minulla on cold&dark ? Huh
Petteri Pirinen

Date Registered: 30.04.07

« Reply #19 on: 16.05.07, 15:54 »

Muuten varmaan hyvä, mutta jos installointiohjelma ei köydä D-asemaa, missä simuni on. Valittaa, että kovalevyltä on vapautettava 1500 mgeatavua, vaikka minulla on 140 vapaana D:llä. Lisäksi, sitä enemmän vapautan tilaa C:ltä, sitä vähemmän asemalla on tilaa. Kaipa tässä pitää tyytyä FSX:ään ilman service packia.

Pages: [1] 2 3 ... 5 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1