Suositelkaapas hyviä elokuvia.

<< < (13/16) > >>

teroe:

Jos jostain poptorilta tai vastaavalta hyllyltä löytyy DVD:nä, niin koko Visa Mäkisen tuotanto... 

Minä en mielestäni ole hirveän tiukkapipoinen elokuvien suhteen, mutta kyllähän Visä Mäkisen tuotanto on pääosin silkkaa sitä itseään... 

Esa:

Minä en mielestäni ole hirveän tiukkapipoinen elokuvien suhteen, mutta kyllähän Visä Mäkisen tuotanto on pääosin silkkaa sitä itseään... 

Äläs nyt. Maestro Mäkisen elokuvataide on herättänyt suuria, perustavanlaatuisia kysymyksiä. Sellaisia kuin: "Miksi tämä elokuva on tehty?", tai "Miksi tämä elokuva julkaistiin, vaikka nähtiin millainen siitä tuli?" ja kaikkein tärkeimpänä, "Miksi Visa Mäkinen annettiin jatkaa elokuvien tekemistä?". Epäilen vahvasti, voisiko kukaan säilyä hengissä, tai ainakaan järjissään katsottuaan 12 Visa Mäkisen elokuvaa putkeen. 12! Eivät Kemmon veljeksetkään tehneet elokuvia enää uskomattoman Ponterosan jälkeen.

pp203:

Eivät Kemmon veljeksetkään tehneet elokuvia enää uskomattoman Ponterosan jälkeen.

Eikös Ponterosa ollut tämä taide-elokuva, missä näytteli mm. eräs ex-kansanedustaja ??

Kivelae:

Eikös Ponterosa ollut tämä taide-elokuva, missä näytteli mm. eräs ex-kansanedustaja ??

Jolla taisi olla tämä kuolematon repla: "Anteeksi, minulla oli juuri muna kädessä.." tai jotain sinneppäin..

Esa:
Tänään 21:00 Nelosella: The Aviator. Mestariohjaaja Martin Scorsesen tosipohjainen draama Howard Hughesista, yhdestä ilmailuhistorian erikoisimmista persoonista. Ja kyllä, Leonardo DiCaprio osaa oikeasti näytellä. Teinityttöjen ihkupampulasta on kasvanut vuosien saatossa Scorsesen luottonäyttelijä, joka hoitaa tämänkin äärimmäisen vaativan roolin kunnialla kotiin. Väärien ennakko-odotusten ehkäisemiseksi painotettakoon, että tämä ei ole elokuva lentämisestä. Tämä on kertomus ihmisestä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page