E170 paneeliongelma&EFJY scenery.

(1/3) > >>

maikhell:
Moi,

Joo eli olisi kaksi ongelmaa..ensimmäinen ja tärkein tuo, että miten minä saan sen E170 paneelin(missä voi liikutella katselukulmaa ihan mihin tahansa suuntaan eli ns.oikea katselukulma) näkyviin.Kun sitä vaan ei ole näkyvissä siinä.Olen yrittänyt asentaa sen uudestaan, mutta ei auta.

Toinen on sellainen, että kun tuolla Jyväskylässä ollessa niin puut pomppi pitkin rullausteitä ja tietenkin kun niihin osuu, niin tulee crashpokspam! Olipa muuten hauska käydä siellä lentokoneella kun oli niin kivan tuttua seutua. Tullu kuitenkin aika paljon vietettyä aikaa siellä..tai lähinnä siellä sotilashallien luona, mutta kuitenkin.=)

Kiitoksia jos joku osaa vastata!

zetair:

Joo eli olisi kaksi ongelmaa..ensimmäinen ja tärkein tuo, että miten minä saan sen E170 paneelin(missä voi liikutella katselukulmaa ihan mihin tahansa suuntaan eli ns.oikea katselukulma) näkyviin.Kun sitä vaan ei ole näkyvissä siinä.Olen yrittänyt asentaa sen uudestaan, mutta ei auta.

Onko koneeseen mallinnettu VC, eli Virtual Cocpit? Sinnehän pääsee painamalla S -näppäintä, mutta jos sitä ei ole mallinnettu ko. koneeseen, niin ei sinne myöskään pääse.

T: Mika

Lepa:
Ja eikös crash pitänyt olla ns. OFF-asennossa 

maikhell:
No mut on se vähän jännä, kun esim."koulutuslehtisissä" paneeli näyttäisi olevan sitten hieman erinlainen. Eli olisiko niin, että E170 on päivitetty, mutta VC:tä ei siinä ole lainkaan..tässä tapauksessa herääkin kysymys, että miksi sellainen on sitten pistetetty, että sen voi ladata, vaikka sitä VC:tä ei siinä olekkaan.
Onhan kysymys kuitenkin VF:stä!!

Näkyykö siinä A320 kaikki kuvakulmat??

zetair:
Ei Virtual Cocpitillä tee yhtään mitään FS2004 -simussa vielä ainakaan (oma mielipide). 2D -paneeleissa on kaikki oleellinen eikä iske framejen putoaminen, kuten VC:ssä.

T: Mika

Edit: Ettet nyt vain kuitenkin tarkoita sitä, että kun katsot esim etuoikealle, niin näetkin vain maiseman (2d paneelinäkymässä)? Tällöin kyse on ns. sivunäkymien puuttumisesta, eikä taas sillä asialla ole mitään tekemistä VC:n kanssa. Sain kuitenkin kuvan selityksestäsi (voi katsoa mihin tahansa suuntaan) että tarkoitit juuri VC:tä, koska vain VC -näkymässä voi katsoa portaattomasti mihin tahansa suuntaan, ns. "pyörittää päätään".

Navigation

Up one level

Next page