MYYTY_ myydään kiitotien siniset valot 3 kpl

(1/2) > >>

uti:
myyn siis käytetyt, täysin ehjät rullausvalot. kotelo luultavasti silumiinia(valettu) ja kupu lasia. kuvussa kumitiiviste pohjassa, kotelossa e 27 lampunkanta valmiina. vain sähköt ja pieni kupuinen hehkulamppu/pienloistelamppu tarvit itse.mukaan itsetehdyt rauta-alustat.myydään yhdessä tai erikseen.itsehaku/mh sopimuksen mukaan. lasi n,15cm kork. halk n,12cm.en omista digikameraa= ei valitettavasti kuvia. koko läjä 120 euroa+pk. NÄITÄ EI JOKA BONGARILLA OO PIHAVALOINA :O) .tied: Jari Uddfolk

omprom:
Quote from: Jari Uddfolk on 03.06.07, 18:18

myyn siis käytetyt, täysin ehjät rullausvalot. kotelo luultavasti silumiinia(valettu) ja kupu lasia. kuvussa kumitiiviste pohjassa, kotelossa e 27 lampunkanta valmiina. vain sähköt ja pieni kupuinen hehkulamppu/pienloistelamppu tarvit itse.mukaan itsetehdyt rauta-alustat.myydään yhdessä tai erikseen.itsehaku/mh sopimuksen mukaan. lasi n,15cm kork. halk n,12cm.en omista digikameraa= ei valitettavasti kuvia. koko läjä 120 euroa+pk. NÄITÄ EI JOKA BONGARILLA OO PIHAVALOINA :O) .tied: Jari Uddfolk 044-4113252 (vaasa)

Mistäs nää ny on pöllästy?

DjAS:
Quote from: Robin Karinen on 03.06.07, 20:19

Mistäs nää ny on pöllästy?

Pöllästy...? Justjoo.

Itse olisin tarvinnut talvella tuollaisia, mutta en enää. Mutta voin sanoa että Jarilta lähtisi nyt halvalla lamppuja, sillä nuo eivät todellakaan ole ihan mitään halpoja uutena.

auranen:
Heh, hienoa.

Kaupat tuli, ostin pois ;-)

t. tero

Juuso Leppä:
Laitas kuvaa 

Navigation

Up one level

Next page