18 Wheels of steel pelit
juksii:
Quote from: Juha Kettinen on 05.06.07, 11:11
Kyllä saa, piti oikein laittaa DFP:hen 900 asteen kääntösäde ja forceja kivasti - Ai että on mukavaa veivata ahtaissa paikoissa.
Oikeestihan noista jenkkirekoista löytyy kierroksia ratista luokkaa 36 kierrosta laidasta laitaan eli luokkaa yli 10 000 astetta
Pona:
Quote from: Jukka Övermark on 05.06.07, 12:41
Mikähän näistä osista on se paras? Tai ainakin se vähiten huono?
Taitaa olla tuo uusin, Haulin'. Mulla on kaikki sarjat, Pedal to the Metalista lähtien, ja mielestäni Haulin' on paras niistä. Convoy on huonoin.
Vastan itselleni mun aiempaan kysymykseen, että kyseessä oli "ongelma" joka tulee esiin aina kun kuljettaja on väsynyt. Eli ilmeisesti tahallaan laitettu "ongelma". Mutta oletteko sattuneet tähän "ongelmaan" vai onko ihan oikea ongelma. ( )
//P.L
Juuso Leppä:
Minulla on tuo 18 Wheels of Steel Across America
Jani Sarkkinen:
Joo. Minultakin tuo Haulin löytyy. Erittäin hyvä peli. Mutta löytyykö jostain sellaista realismi modia? Kun tuo aika tuntuu menevän turhankin nopeasti.
AvS_MotorSports:
Quote from: Pontus Lindroos on 05.06.07, 08:22
Onkos täällä kukaan sattunut tämmöisen ongelmaan 18 WoS Haulin':in kanssa, että yhtäkkiä näyttö tulee ihan mustaksi, se kestää muutamia sekunteja, ja sitten tulee grafiikat takaisin? Olen päivittänyt Näytönohjaimen, ja asentanut Patchin, mutta ei auta...
//P.L
Tämä johtuu siitä että kuski on väsynyt ja hän nukahtaa rattiin Jätä ne päivitykset tekemättä ja lisää unta kuskille
EDIT: Ilmeisesti ratkaisu löytyikin jo.
Navigation