18 Wheels of steel pelit

<< < (7/27) > >>

bemari:
Quote from: Jouko Manninen on 22.06.07, 17:05

Siis mitä esim. tuolle ensimmäiselle bussipaketille pitää tehdä? Siinä sanotaan, että mukana tulisi jonkinlainen readme.txt, mutta ei minulle ainakaan tullut. Minulle tuli vain tuo "BUS_MOD_1.0_by_SlaMauser.rar". Pitääkö tuohon olla jonkinlainen ohjelma, jolla tuo avataan vai miten nuo bussit asennetaan?

En varmaksi osaa sanoa, mutta veikkaisin että avaat tuon .rar -tiedoston, esim. Rarlab nimisellä ilmais ohjelmalla. Kun avaat tuon tiedoston, niin todennäköisesti sieltä löytyy tuo readme.txt jossa varmaankin infotaan instaloinista.

bemari:
Quote from: Tuomas Kuukasjärvi on 22.06.07, 13:28

Entäpä löytyykös jostain, jonkunlaista Eurooppaa tuohon peliin?

Tuolta sivustolta, johon Juho antoi linkin, löytyy maps kohdasta jonkin moinen Eurooppa, ainakin Saksa ja jotain muita maita on mukana.

EDIT_kirotus erhet korjattu.

tumpelo:
Jees... Löysinkin itsekin jo. Tuosta Euroopan kartasta on muuten tullut uusi versio ihan vasta, että jos kiinnostaa niin tuolta linkin takaa löytyy.

http://files.filefront.com/BETA15rar/;7836271;;/fileinfo.html

Keinkai:
Quote from: Pekko Leppävirta on 22.06.07, 17:12

En varmaksi osaa sanoa, mutta veikkaisin että avaat tuon .rar -tiedoston, esim. Rarlab nimisellä ilmais ohjelmalla. Kun avaat tuon tiedoston, niin todennäköisesti sieltä löytyy tuo readme.txt jossa varmaankin infotaan instaloinista.

Latasin jonkun ohjelman tuolta Rarlabista ja, kun asensin sen niin tuli virus turvalta viesti,
että: Virus turva on löytänyt "Trojan" ja siirtänyt sen karanteeniin. En tiedä oliko väärä hälytys, mutta ainakin poistin ohjelman heti.

Miksu:
Tuon kokeiluversion perusteella pyysin eilen isoäitiäni ostamaan minulle Hauli´nin synnttärilahjaks ja tuosta Demosta tulivaan mieleeni että rekalla jossa on lastia niin se kulkee erittäin hitaasti sitten kun ostaa 9 vaihteisen lootan joka maksaa 8000$ ja moottorin joka maksaa 27000$(siis pelissä) ja päälle vielä ABS:sät niin onko se kannattavaa Careerin (easy) alkuvaiheilla?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page