18 Wheels of steel pelit
bemari:
Quote from: Mikko Suomela on 23.06.07, 09:04
Tuon kokeiluversion perusteella pyysin eilen isoäitiäni ostamaan minulle Hauli´nin synnttärilahjaks ja tuosta Demosta tulivaan mieleeni että rekalla jossa on lastia niin se kulkee erittäin hitaasti sitten kun ostaa 9 vaihteisen lootan joka maksaa 8000$ ja moottorin joka maksaa 27000$(siis pelissä) ja päälle vielä ABS:sät niin onko se kannattavaa Careerin (easy) alkuvaiheilla?
Sitä kutsutaan realismiksi, kun tavaralla täytetty rekka kulkee hitaasti.
EDIT_mitenkäs tuossa Hauli´nissa on tuon "ajo-käyttäytymisen" realismi, että pystyykö ajamaan samoilla kierros-alueilla kuin oikeat rekat (1500-2000rpm) vaiko täytyykö antaa epärealistisia kierrosmääriä (2000- rpm) pitääkseen autonliikkeessä? Tuossa kun katselin noita Jeren Pedal to the Metal kuvia, niin niissä näkyi olevan aika korkeat kierrokset, kun taas Pontuksella Haul`in kuvissa oli matalat kierros määrät, eli miten tämä asia on toteutettu?
Miksu:
No niin kysyin vaan että onko se kannattavaa näiltä jotka omistavat sen.
Pona:
Quote from: Mikko Suomela on 23.06.07, 09:04
Tuon kokeiluversion perusteella pyysin eilen isoäitiäni ostamaan minulle Hauli´nin synnttärilahjaks ja tuosta Demosta tulivaan mieleeni että rekalla jossa on lastia niin se kulkee erittäin hitaasti sitten kun ostaa 9 vaihteisen lootan joka maksaa 8000$ ja moottorin joka maksaa 27000$(siis pelissä) ja päälle vielä ABS:sät niin onko se kannattavaa Careerin (easy) alkuvaiheilla?
Jo, ei ole kokemusta. Jos jotain realismia haet niin ainakin mediumin sulla pitäisi olla. Itse jos ajaisin easyllä niin en kyllä satsaisi niin paljon kun kuitenkin sakkoja tulee (ainakin mulla ) ja bensaan menee rahaa.
Tuo eurooppahan on ihan mahtava juttu! Lataukseen menee.
//P.L
Miksu:
Nyt täytyy mennä kattoo verkkokaupasta missä vaiheessa se Haul´in on.
Jonezi:
Haulinin omistan, ja on hiton hyvä.
Miinuksia kyllä sataa esimerkiksi siitä, että jos menee hiukan liikaa eteenpäin punaisissa valoissa, niin poliisit alkaa etsiä, niinkuin murhaajaa.
Kait senkin voi modilla korjata, mutta en ole jaksanut vielä etsiä.
(Tiedän kyllä sen modin missä poliiseilla on bensat nollassa)
Navigation