18 Wheels of steel pelit

<< < (16/27) > >>

jankke:
Quote from: Mikko Suomela on 22.07.07, 15:24

Yks pikku kysymys:
Nimittäin miten voin palkata yhtiööni kuskeja? Siis kun voi tehdä sopimuksen jonkun yhtiön kanssa ja ei voi laittaa itseään kuljettamaan tavaraa niin miten voin palkata lisää kuskeja?

Nuku hotelleissa niin jossain vaiheessa kuskit tulee kerjään lakki kourassa töitä. Ne kuskit tulee nimenomaan silloin kerjään töitä kun menet sinne hotelliin. Muuta keinoa en tiedä.

AY5:
18 Wheels pedal to the metal on ihan pirun hyvä  En kyllä tiedä mikä siinä on niin kivaa ajella rekalla across the States mutta nopeasti ajan saa kulumaan pelin parissa 

Pona:
Quote from: Janne Koskinen on 27.07.07, 21:01

Nuku hotelleissa niin jossain vaiheessa kuskit tulee kerjään lakki kourassa töitä. Ne kuskit tulee nimenomaan silloin kerjään töitä kun menet sinne hotelliin. Muuta keinoa en tiedä.

Eipä taida olla mitään muuta keinoa. Mielestäni on ne kuskit on tullut kun olen ostanut lisää rekkoja.

Tässä kuvia Golden Gate Bridgestä :

[ attachment removed ]

Mitäköhän tuo Tullitarkastusjuttu on kun ei tarvitse tehdä mitään tossa?
[ attachment removed ]

//P.L

Mighela:
Joo itse eilen ajoin New Yorkista San Franciskoon niin menin vaan tuon tullin läpi koska ilmeisesti siinä ei tarvitse tehdä mitään.. Sen jälkeen vaan kaarsin tuon hotellin pihaan nukkumaan 

jankke:
Quote from: Pontus Lindroos on 28.07.07, 10:17

Eipä taida olla mitään muuta keinoa. Mielestäni on ne kuskit on tullut kun olen ostanut lisää rekkoja.

//P.L

Multa ovat kyselleet töitä vaikkei ollut kuin yksi, se oma, rekka käytössä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page