Onlinedag 25/6

<< < (9/12) > >>

matte629:

Joo, det va en rolig online-kväll. Tänkte  överraska alla och tog MD-11:n från LIRF till ESSA i italienska färger - alltid kul när nån säger SAS025 i stället!
Måste säga att det krävde lite planering för att komma samtidigt till TRS med en MD-80 från Grekland. 
Till råga på allt så kraschlandade jag i ESSA - första gången på länge men iaf!
Mr Kallmert va iskall och kostaterade att brankåren hade fått ledigt eller nått åt det hållet så det blev ingen hjälp till oss stackare!   
Kom till apron iaf till slut, md-11 tål allt! 
Tack för bra ATC!
/J

Det var nog mig höjdpunkt idag.    Visste inte riktigt vad jag skulle svara.

Detta är en bild som togs 21.06 lokal. Och då hade det ändå lugnat ned sig:
[ attachment removed ]

Jätteglad att jag kom online.

// ESSA_TWR //

SARman:
Vill tacka för en helt ny upplevelse!

Det var första gången för mig...trodde inte att en vuxen karl kunde ha så spännande framför datorn 

Flög ESMS-ESSA-ESGG, lite stressigt på TRS3T (ingen FMC) men fantastiskt kul.

Återigen, tack för förstående ATC och speciellt ESSA_GND/TWR som öppnade 19R då jag inte hittade STAR-charten för 19L....

/Mattias(SAS803)

Jakob:
Välkommen Mattias!

AlexFlygare:
Verkar som om ni hade det trevligt Kul att se att onlinedagarna börjat dra igång igen!

Nu ska jag kila iväg!

/Elix

Nigge:

Vill tacka för en helt ny upplevelse!

Det var första gången för mig...trodde inte att en vuxen karl kunde ha så spännande framför datorn 

Flög ESMS-ESSA-ESGG, lite stressigt på TRS3T (ingen FMC) men fantastiskt kul.

Återigen, tack för förstående ATC och speciellt ESSA_GND/TWR som öppnade 19R då jag inte hittade STAR-charten för 19L....

/Mattias(SAS803)

Tack själv!
Jättekul att du vågade dig upp i luften!
hoppas det blir fler gånger!
ju fler vi blir desto roligare blir det!,
det är spännande att höra lite "tjatter" i lurarna när man ligger på cruise måste jag säga;)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page