Ei mielenkiintoiset keskustelut

(1/3) > >>

Assiini:
Moi!

Muutaman vuoden foorumia selailleena ja puolisen vuotta keskusteluihin osallistuneena olen huomannut, että jotku threadit eivät sytytä millään lailla. Vaikka jossakin puussa on viestejä 120-sivun verran niin kerran puuta katsoneena olen sen turhaksi todennut. Sikäli turhauttavaa, että suurin osa keskusteluista on mielenkiintoisia ja seuraan aihealueisiin tulleita uusia viestejä tosta kuvakkeesta, mikä on viestitilanteen mukaan valkoinen (ei uusia viestejä) tai sininen (uusia viestejä). Näin ollen tulee tällä nihkeellä selausnopeudella avattua kesusteluaihe "turhaan", mikäli ns. ei mielenkiintoisiin puihin on tullut viestejä.

Ja asiaan. Monella muulla foorumilla olen nähnyt toiminnon, jolla voi asettaa tietyn keskustelun prioriteetin alas, eli ko. puun uudet viestit eivät näy "uusina" omalla koneella tai jopa niin, että koko keskustelu ei näy omalla putkella. Onko asia teknisesti vaikea toteuttaa? Ensimmäinen kommentti tähän on, että älä lue niitä puita. No en luekaan mutta en tajua miksi niiden pitää näkyä allekirjoittaneen koneella aina ja tehdä aihe-alue siniseksi kun ei voisi vähempää kiinnostaa..

Esimerkkeinä mainittakoon Vapaan Keskustelun monet aiheet, ilmailukeskustelun kysymysketju etc. Ehdottamallani toiminnolla käyttömukavuuden saisi paremmaksi kuitenkin niin, että voisin tarpeen tullen käydä ko. threadeissa.

Että semmosta. Paska idea mutta tulipahan sanottua,  Kiitos ja anteeksi,

RiPa

kolesbukta:
Joo, tuolla voisi lykätä itse kukin niitä jättiketjuja syrjään, joita ei tule ollenkaan seurattua mutta jotka keikkuvat kaiken aikaa kärjessä. Esim. ilmailu-uutiset osiossa noita on valtaosa etusivun ketjuista.

Sinällään mielestäni ikävää että foorumi on noilla vakioketjuilla tavallaan jaoteltu kymmeniin alifoorumeihin. Vaikeuttaa seuraamista ja menee moni mielenkiintoinen postaus sivusuun.

-Pekka P

Assiini:

Sinällään mielestäni ikävää että foorumi on noilla vakioketjuilla tavallaan jaoteltu kymmeniin alifoorumeihin. Vaikeuttaa seuraamista ja menee moni mielenkiintoinen postaus sivusuun.

Jep, näin juuri.. Noita kymmenien sivujen keskusteluita on kymmeniä () jotka eivät kiinnosta ja tavallaan häiritsevät ja vaikeuttavat. Samalla toiset, ketkä niistä ovat kiinnostuneet, voisivat asettaa ko. keskusteluille korkean prioriteetin jolloin ketju olisi aina korkeimpana. Näin muualla, siis..

Assiini:
Ja taas on tullut eräs hyvä esimerkki siitä, millaisten threadien oloa elämäni ja kyseinen harrastukseni ei kaipaa yhtään, http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,67456.0.html. Joitakin kyseiset puut kiinnostaa ja se heille suotakoon.. En silti ymmärrä, miksi allekirjoittaneen tarvitsee nähdä spämmäily-puun olemassaolo johon tulee viestejä 10-sivun päivävauhtia, 

kieran:
No ei kai elämän tarvitse aina olla niin vakavaa ja asiallista

Navigation

Up one level

Next page