Novair

(1/2) > >>

Adam:
Hej jag har letat och letat efter texturer till Novair 321 till fsx. har läst at vissa fs9 filer ska funka till fsx eller har jag sovit och drömt det ? har kollat på derat VA sida men utan resultat  help me
//Adam

regalboss:
Hej!

Är det på Novair Virtual du har kollat? I så fall så kan jag säga att där har vi inget till FSX ännu. Fast jag vet att Jakob Arnell har gjort en till iFDG:s A321. Ladda ner den här: http://library.avsim.net/sendfile.php?Location=AVSIM&Proto=ftp&DLID=96342 Du måste vara medlem på sidan, det är gratis.

Jag vet att vi har legat "nere" hur länge som helst, men det är p.g.a. att våran webmaster är i New York just nu. Men vi kommer igång snart! 

Plus ska jag och Daniel åka till Novairs kontor i Stockholm för att ha ett möte med dem angående Novair Virtual.  De är väldigt intresserade kan jag säga.

För övrigt har vi bytt adressen, det är nu: www.novair-virtual.com, vet inte om du försökte komma in på den gamla sidan.

Adam:
Tack för hjälpen.
//Adam

jakobsundin:
Jag har laddat ner den där filen men det funkar inte. Jag vet inte om jag har gjort rätt, någon som vet hur man gör?

Daniel:
Hej!
Här ska du få lite hjälp...
Jo, filen du har laddat ner är till fs2004. Men du har helt rätt i att vissa filer funkar till fsx. men denna gör vist inte det. Så gör så här: ta bort filerna sound och panel och ersätt dem med FSX egna A321:s sound och panel. Det brukar gå för dem som inte går.
Lycka till
///Daniel

Navigation

Up one level

Next page