FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.09.18, 07:07

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  PAI-installerista.
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: PAI-installerista.  (Read 434 times)
peltipurkki
Former member
PAI-installerista.
« on: 13.07.07, 16:27 »

Olen asennellut itselleni AI-liikennettä pitkin päivää, mutta simu ei ole asennettuna tälle koneelle, vaan tarkoituksena olisi vaan tehdä valmista ai-trafiikkia DVD:lle, jonka voin sitten myöhemmin laittaa simuun. Olen tehnyt sellaisen kansiorakenteen kuin Microsoft Games -> FS9, jonka alla aircraft-kansio ja scenery -> world -> scenery-kansio. Nyt olen törmännyt sellaiseen ongelmaan, että PAI-installeri ei toimi (ei löydä simua). Mahtaneeko tuo installeri vaati joitain muita kansioita tai filua, kuin pelkästään aircraft ja scenery-kansiot? Kiitokset etukäteen jos joku osaa auttaa tälläiseen(kin) kysymykseen. Smiley

Edit: Huomasinkin, että simun rootti-kansion pitää olla nimeltään "Flight Simulator 9", mutta ei toimi silti. Undecided
« Last Edit: 13.07.07, 16:33 by Sampo Niemi »
Esa Kaihlanen

Date Registered: 12.11.01

Re: PAI-installerista.
« Reply #1 on: 13.07.07, 16:58 »

Siitä on jo aikaa kun olen viimeksi tuota installeria käyttänyt, mutta kyllä se minulla toimi muunkin nimiseen hakemistoon. Luulisin, että se hakee FS:n sijainnin Windowsin rekisteristä. Kokeilepa sitä Flight1:n korjaustyökalua, joka luo ne rekisteri-tiedot simun nykyisen sijainnin perusteella.

Kokeile niin, että kopioit FS9.exe:n tuonne haluamasi AI-asennus -kansion juureen, ja osoitat sen tuolle rekisteri-korjaukselle FS:n paikaksi.

-Esa

Esa Kaihlanen

Date Registered: 12.11.01

« Reply #2 on: 13.07.07, 18:33 »

Mutta kun ei ole simua asennettuna tälle koneelle, kun ei oikein pyöritä. Undecided

Onko sinulla simua toisella koneella, josta voisit sen FS9.exe:n kopioida tuon AI-asennuksen ajaksi? En pysty tuota tilannetta itse kokeilemaan, mutta uskoisin, että tuosta Windowsin rekisteristä se PAI-installerin toimimattomuus on kiinni. Ja tuo rekisteri-tietojen korjaus vaatii sen exen...

-Esa

Jari Tissari

Date Registered: 04.05.04

« Reply #3 on: 13.07.07, 20:12 »

Minäkin yritin hakee tuolta Project AI:lta lisää uusia liikennettä, mutta kun olisin hallunut esim.ladata TUIfly:n, niin se herjas näin; You do not have permission to rate this file. Mitähän tuo meinaa niin kuin suomeks?
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #4 on: 13.07.07, 21:13 »

Minäkin yritin hakee tuolta Project AI:lta lisää uusia liikennettä, mutta kun olisin hallunut esim.ladata TUIfly:n, niin se herjas näin; You do not have permission to rate this file. Mitähän tuo meinaa niin kuin suomeks?

Oletkos rekistöröitynyt palveluun? Sillä tuo ilmoitus tulee ainakin silloin kun pitää kirjautua sisään Project Ai sivuille.

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1