Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

(1/283) > >>

nisse90:
Moi

Pistetääs tälläinen ketju pystyyn, kun kerran busseille ja henkilöautoillekkin on omansa. Minä voinkin aloittaa 23 kuvan sarjalla (joka sisältää lähinnä sisäkuvia).

Vanhan mallin MultiliftScania
[ attachment removed ]

470Heppaa ja paska kulkee
[ attachment removed ]

Ikä näkyy jo ovelle ast...kiivetessä
[ attachment removed ]

Kunnon analoogit.
[ attachment removed ]

Namiskuukkeleita...
[ attachment removed ]

Tästä hallitaan laitteistoa.
[ attachment removed ]

Tälläisellä on tullut paljon huristeltua.
[ attachment removed ]

Uudemman mallin scania "Sarvijaakko"
[ attachment removed ]

Kaikenlaista härveliä ja nappia löytyy, foorumilla ei kellään liene kelpuutusta tälläiseen masiinaan. 
[ attachment removed ]

Tässäkin on mukavasti nappeja.
[ attachment removed ]

Tästä hallitaan sarvia ja nähdään kuorman paino.
[ attachment removed ]

Tästä Scaniasta löytyy Allisonin nappiautomaatti
[ attachment removed ]

Peruutuskameran näyttö ettei kukaan jää alle.
[ attachment removed ]

Vähän nykyaikaisempi kuin edellä ollut Scania?
[ attachment removed ]

Vakionopeudensäädin ja ajotietokoneen nappulat.
[ attachment removed ]

Akseleita piisaa.
[ attachment removed ]

Kyllä tää jotain kantaa.
[ attachment removed ]

Taloon tuli myös uusi pikkuVolvo FH 6.7.2007.
[ attachment removed ]

Mittaristoa
[ attachment removed ]

Merkkivaloja näkyy
[ attachment removed ]

Peruutuskameran näyttö
[ attachment removed ]

Ei ole vielä korttia, mutta parin vuoden päästä kyllä. Digipiirturi
[ attachment removed ]

Myös Volvoon isketty Allisonin nappitsydeemit..
[ attachment removed ]

Eikun lisää vaan tulemaan...Enemmän ulkokuvia jatkoksi.

mmniemi:
Ihan mielenkiintoisia kuvia kyllä. Pääsee pintapuolisesti kurkistamaan noidenkin vehkeiden sielunelämään...

Mutta sitten tällaiset "Tälläisellä on tullut paljon huristeltua" tai "foorumilla ei kellään liene kelpuutusta tälläiseen masiinaan" -tyyliset kommentit saa vaihteeksi hymyn huulille. Tai lähinnä paskaiset naurut. Se, että sinä olet ajellut tuollaisella jossakin yksityispihalla tjsp, tarkoittaa käytännössä varmaankin sitä, että keskivertorekkakuski ajaa yhden työpäivän aikana enemmän kilometrejä ja sentään oikealla tiellä oikean liikenteen seassa. Sitten teikäläinen rehvastelee, "miten paljon onkaan tullut huristeltua" (ellet sitten huristelulla tarkoita mielikuvitusajelua ja huulilla päristelyä ). Tai mitä ihmeellistä siinä nyt olisi, jos forumilla ei kellään sattuisi olemaan kelpuutusta johonkin paskahissiin? Tosin tuonkin pointti taisi olla se, että ilmeisesti itse osaat ko. laitetta käyttää silmät kiinni ja kädet selän taakse sidottuina. Osuinko oikeaan?

Summa summarum jne. kaikille on jo varmaan tullut selväksi, että sulla on kesätyöpaikka jossakin liikennöintipuljussa tai vastaavaa. Hieno homma! Ja kiva että tykkäät. Mutta vastakohtana voisi heittää, että moniko esim. oikeasti työkseen lentävä (tai edes huvikseen) täällä forumilla asialla joka välissä rehvastelee? Ja vaikka tod. näk. pistitkin noita tuonne ihan vaan provomielessä, niin voin kertoa, että se provon voima on ko. seikalta jo mennyt. Alkaa vaan maistumaan puulta koko touhu...

Ugh, howdy & terse!

nisse90:

Mutta sitten tällaiset "Tälläisellä on tullut paljon huristeltua" tai "foorumilla ei kellään liene kelpuutusta tälläiseen masiinaan" -tyyliset kommentit saa vaihteeksi hymyn huulille. Tai lähinnä paskaiset naurut. Se, että sinä olet ajellut tuollaisella jossakin yksityispihalla tjsp, tarkoittaa käytännössä varmaankin sitä, että keskivertorekkakuski ajaa yhden työpäivän aikana enemmän kilometrejä ja sentään oikealla tiellä oikean liikenteen seassa. Sitten teikäläinen rehvastelee, "miten paljon onkaan tullut huristeltua" (ellet sitten huristelulla tarkoita mielikuvitusajelua ja huulilla päristelyä ). Tai mitä ihmeellistä siinä nyt olisi, jos forumilla ei kellään sattuisi olemaan kelpuutusta johonkin paskahissiin? Tosin tuonkin pointti taisi olla se, että ilmeisesti itse osaat ko. laitetta käyttää silmät kiinni ja kädet selän taakse sidottuina. Osuinko oikeaan?

Kyllähän tässä on huomattu miten kaikki mun viestit aiheuttaa teikäläisessä paskaset naurut, oli kyse sitten kuvaamisesta tai näistä isommista kulkuvälineistä.

Olisi näköjään pitänyt laittaa tuo "kelpuutus" lause kysymysmuotoon ettei olisi tullut mitään lesoilusyytöksiä taas vaihteeksi niskaan. Ja tuohon "tällä on paljon tullut ajeltua" kommenttiin sen verran, että siinähän oli hymiö perässä, jonka kaikki voivat yhtä hyvin tulkita toisessa topicissa esiintyneisiin kommentteihin perustuen, että olen muutamia kilometrejä ajellut tuollaisella yksityisalueella.

Niin, tuota "paskahissin" laitteistoa olen muutamia kymmeniä sekuntteja ajanut Hydrauliikkaletkujen vaihdon yhteydessä ja en todellakaan osaa sitä hyvin käyttää. Voi perse, tääkin oli varmaan lesoomista.

Aiheeseen, lisää kuvia kaivataan...

Juha:
Itse en ainakaan rehvastelisi pätkääkään moisilla hommilla vaikka ajelinkin kärry perässä pitkää linjaa. Onneksi pääsin eroon ko. duunista. 

Ja vielä kuva ex-autosta by kännykamera...

juksii:

Itse en ainakaan rehvastelisi pätkääkään moisilla hommilla vaikka ajelinkin kärry perässä pitkää linjaa. Onneksi pääsin eroon ko. duunista. 

Ihanko itse peruutit vai auttoiko kaveri   

(Ihan vain tämmönen topikin henkeen sopiva kommentti  )

Navigation

Up one level

Next page