Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

<< < (277/283) > >>

nosturimies:
Quote

Jos isolla autolla peruuttelu kiinnostaa niin suosittelen roskakuskin duunia. Olin 6v L&T:llä töissä ja siellä sai peruutella ihan riittävästi, varsinkin maaseudulla jossa jonkun mökkitien päässä oli purkit eikä mitään kääntöpaikkaa. No helppohan sellasella 10- metrisellä kärryttömällä on pakitella, mutta kuitenkin.


Mikäs tossa se pointti on ?

Miksu:
Quote

Juuri näin.  Sitten vielä kuvitellaan ,että maitopurkki maksaa edelleenkin sen euron kaupassa kun pudotetaan maksimipainot 48 tonniin.  Vois nämä transportteri tyypit edes pikkasen aatella mitä suustaan ilmoille laukovat.

Se 48t ei olisi ainoa lakimuutos mitä siinä hötäkässä tehtäisiin, vaan myöskin ajettaisiin kuljetusalaa kannattavammaksi... Tai sitten laitettaisiin vähän enemmän autoilun verotuksesta, kuin se 1 miljardi noihin teiden kunnossapitoon...

Terveisin,
Urissa vittuuntuva h-autoilija.

Joona:
Quote

Se 48t ei olisi ainoa lakimuutos mitä siinä hötäkässä tehtäisiin, vaan myöskin ajettaisiin kuljetusalaa kannattavammaksi... Tai sitten laitettaisiin vähän enemmän autoilun verotuksesta, kuin se 1 miljardi noihin teiden kunnossapitoon...

Terveisin,
Urissa vittuuntuva h-autoilija.


No sillähän siitä kannattavaa tehdään, että tiputetaan 16tn normiyhdistelmästä painoa.

Urissa voit vittuuntua vapaasti. Ite ajan niiden vieressä.

nosturimies:
Quote

Se 48t ei olisi ainoa lakimuutos mitä siinä hötäkässä tehtäisiin, vaan myöskin ajettaisiin kuljetusalaa kannattavammaksi... Tai sitten laitettaisiin vähän enemmän autoilun verotuksesta, kuin se 1 miljardi noihin teiden kunnossapitoon...

Terveisin,
Urissa vittuuntuva h-autoilija.


Siis meinasit, että jos pudotetaan 48 tonniin niin kuljetusala saataisiin kannattavemmaksi ? Luonnollisesti olisin perusteluja vailla...

makke1:
Tämä on hauskin keskustelu ikinä tällä foorumilla. Aikuiset rekkapenat jaksaa kinata 19v junnun kanssa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page