Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

<< < (73/283) > >>

TarppiVertainen:
Onpahan tullut kahteen päivään kilometrejä mittariin...
Eilen Nastolaan ja tänäänkin siellä käväsin.
Heinolasta piti tuoda paluukuorma, mutta uusi Jykiläinen oli korkeampi kuin Briab, joten moottoritienalitus ei tänään onnistunut
Ihmeen matalia tekevät noitten pienempien teiden alikuluista! Pankat ottivat siltaan kiinni, mutta tiesin sen jo etukäteen. Joten ei vahinkoja..
Eilen saman sillan alitus aiheutti nosturin letkukiinnikkeiden romutuksen ja yhden letkun rikkoutumisen.

No, toin sitten paluun Hartolan seudulta ja siitä Äänekoskelle olikin sitten mukava keli ajella
Kamala tuuli ja lumipyry aiheutti hieman hidastusta matkantekoon!

Ja huomenna Uttiin...

ADEs80s:

Onpahan tullut kahteen päivään kilometrejä mittariin...
Eilen Nastolaan ja tänäänkin siellä käväsin.
Heinolasta piti tuoda paluukuorma, mutta uusi Jykiläinen oli korkeampi kuin Briab, joten moottoritienalitus ei tänään onnistunut
Ihmeen matalia tekevät noitten pienempien teiden alikuluista! Pankat ottivat siltaan kiinni, mutta tiesin sen jo etukäteen. Joten ei vahinkoja..
Eilen saman sillan alitus aiheutti nosturin letkukiinnikkeiden romutuksen ja yhden letkun rikkoutumisen.

No, toin sitten paluun Hartolan seudulta ja siitä Äänekoskelle olikin sitten mukava keli ajella
Kamala tuuli ja lumipyry aiheutti hieman hidastusta matkantekoon!

Ja huomenna Uttiin...

Onkos teilläkin jotkut Exten 4,6 korkeet tapit kuten oli yhellä Enson kuskilla tuolla Joroisten kylällä? Se ei kans mahtunu mistään ali, mut melkein aina oli tapit täynnä tukkeja kun tuli vastaan 

Ade 

TarppiVertainen:
Kärryssä on nuo Forestin teräspankot, eikä ne hirmu korkeat edes ole.. Ei ainakaan 4,6m   Kokonaiskorkeus olis ehkä arvion mukaan jotain 4,2m. siis kärryn.
Joten tuo metsätien sillanalitus on siis luokkaa 4,20-4,25 ja kun laskee 5cm lunta, niin se on jo liikaa. Aika nafti siis.
Mutta nyt nukkumaan, että jaksaa taas aamulla ajella. Hyv yöt.

ADEs80s:
Ite olen lähinnä kesäisin toiminut siellä puualan toisessa päässä, eli olen kuskannut metsään päin tavaraa. Näin sitä riittää myös tuleville "Tarmoille" ajettavaa. Miljoonia taimia on tullut kuskattua aukkojen laitamille, eiköhän siinä ole minun ekotekoni tälle pallolle. Siihen istutushommaan en rupea 

Ade

TarppiVertainen:
Jepulis. Ja viikonloppuna taas mennään tukka putkella
Olis 300-mottia Suolahden tukkeja haettava vkl:n aikaan peltolaanista pois ja eikäsiinäkaikki: laani olis tuolla Kuopion kuppeessa
No, jos kahdella autolla ajetaan, niin sehän on n. kolome kuormaa per se

Nimittäin: Tänään haettiin FH16 Volvo 610:lla koneella ja suosiolla annoin johtajalle sen käyttöön, nelivipuisella nosturilla varustettuna....
Lähdetään siis lauantaina kahdella yhdistelmällä samaan laaniin ja voin sanoa että olen ensimmäisenä tehtaalla ja kuorma on päällä alle puolen tunnin
Koska, nelivipuisesta ei kummallakaan ole juuri mitään kokemusta ja Volvoon oppiminenkin vie aikansa.
Tänäänkin oltiin samoilla apajilla ja mun kuorma oli valmiina puolessa tunnissa, kun taas nelivipuisen kanssa taistellut Johtaja teki kuorman alle 2-tuntiin

Kamera oli tänään mukana, mutta molempia yhdistelmiä en saanut samaan kuvaan, joten säästän kuvat myöhempään ajankohtaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page