Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

<< < (84/131) > >>

Cyclone:
Quote from: Juha Kalli on 28.05.08, 18:16

Juu mitä itse olen katsellut Kakekiidon terminaalia Voutilassa, niin iltapäivisin aivan täyteen ammuttu. On taidettu tarkoituksella tehdä liian pieneksi, jotta saadaan hyvä käyttöaste. Heivaisivat sen karavaanarikauppiaan mäkeen niin olisi tilaa laajentaakin.

Silloin kun tuo uus terminaali oli valmistumassa ja käytiin tutustumassa siellä, niin silloin oli ainakin sikariportaalla suuret suunnitelmat laajentaa sitä johonkin suuntaan ja tehdä vielä varastohotellikin. Vieläköhän näin on? Reilu vuos sitten olin Kakella ajossa ja silloin oli jo tuskallisen ahdasta siellä.

jrantala:
Quote from: Kimmo Kyle on 04.05.08, 11:19

Minkähänlainen on palkkataso noilla ameriikan rahtareilla?

Pikagooglauksen perusteella vuosipalkka on siinä $40000-$50000 tienoilla. Joku richtruckdriver.com näyttäisi mainostavan jopa $95000 vuosiansioita.

kille:
Quote from: Juha Kalli on 28.05.08, 18:16

Heivaisivat sen karavaanarikauppiaan mäkeen niin olisi tilaa laajentaakin.

Mutta Voutilan Essoon ei jumalauta kosketa, eiks niin? 

Joona:
Quote from: Kimmo Kyle on 28.05.08, 21:00

Mutta Voutilan Essoon ei jumalauta kosketa, eiks niin? 

Toivottavasti kosketaan ja raivataan maan tasalle mahdollisimman nopeasti. Viimeksi piti kahta puoliperaa siirtaa, jotta sain putken pois pihalta.

kille:
Quote from: Joona Vaisanen on 01.06.08, 14:04

Toivottavasti kosketaan ja raivataan maan tasalle mahdollisimman nopeasti. Viimeksi piti kahta puoliperaa siirtaa, jotta sain putken pois pihalta.

No, pihassa käy varmasti toista sataa raskasta ajoneuvoa päivittäin ja kaikki ne ovat sieltä myös lähteneet. Ei kai se Esson vika ole jos joku ajaa autonsa sellaiseen paikkaan josta ei sitä osaa ajaa pois 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page