Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

<< < (109/283) > >>

hynkel:

Voi elämä tota sun tyyliä. Kerro sitten kun ymmärrät sarkasmia ja sitä, jos jotenkin yrittää saada ihmisen ymmärtämään, että eikös annettais jo olla. Etköhän asiasi jo muutamaankiin otteeseen selittänyt. Sinun uskomuksiesi mukaanhan kaikki maailman asiat etenee, ihan varmasti.

Taitaa itseltäsi puuttua sekin ymmärrys...

hynkel:
Taas joku helkkarin eläkeläissuomenruotsalaisnainen päätti ajaa alle. Tuli vastaan ja oli kääntymässä vasemmalle ainakin vilkusta päätellen.. pysähtyi sitten kuitenkin omalle kaistalleen ja oli siinä viitisen sekuntia ja kokoajan olisi pitänyt nähdä, että oon tulossa vastaan.. Noh sitten kun olin parinkymmenen metrin päässä niin tämä päättikin että nyt on hyvä aika lähteä liikkelle ja ajoi suoraa alle. Hurraa. Kaikille niitä ajokortteja jaellaankin.

Hajosi resusta umpion lasi ja puskuriin tuli vekki :/
[ Attachment not found - or removed ]

Toisesta autosta hajos vähän enemmänkin...

Jos ei muuta niin aamulla on varmaan ainakin niskat jumissa tuolta toiselta osapuolelta... lähti henkilöauto tuosta rekan nokasta kuin flipperin kuula...

edit: lisätään vielä selventävä kaavio..

ps. jottei tarvitse vääntää rautalangasta jälkikäteen, niin henkilöautokuskia epäillään rötöksestä ja itse olen asianomistaja tapauksessa.

matskupu:
Noista kuvista näkee hyvin sen, että raskasta liikennettä tulee kunnioittaa tuolla tien päällä, koska jos kolari tulee, niin pienempi jää aina kakkoseksi.

Hyvä ettei keneltäkään henkeä lähteny 

juice:
Scania R620 - Köyhät kyykkyyn.

TarppiVertainen:
Äh, Skania
Heppoja  kyllä ihan hyvin, mutta Sisu pitäis olla
Ja tähän mun työsuhde mersuun saataneen lisää tehoa ennen talvea, joten kai sitten jotenkin sen kanssa pärjää

Navigation

Up one level

Next page

Previous page