Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

<< < (13/283) > >>

Miksu:
Tietääkseni Renault ja Sisu on sama yhtiö. Mutta kuitenkin ajaako ketään DAFfia? Sitä hollantilaista laatutuotetta?

Joona:

No sen verran mitä tuli ajettua edellisen malli premiumilla ja sitte tällä uusi koppasella niin kyllähän niissä on ero ku yöllä ja päivällä
Vanhan mallinen siis vuoteen 2006 asti olivat huonoja mielestäni(ajoasento,jarrut ym.) Mutta tämä on vain minun mielipide....kaikkien ei tarvitse eikä
täydykkään olla samaa mieltä Eikö se ole pääasia että on tyytyväinen työkaluunsa?

Totta tuokin.

ingerman:

Tietääkseni Renault ja Sisu on sama yhtiö. Mutta kuitenkin ajaako ketään DAFfia? Sitä hollantilaista laatutuotetta?

Ei mun mielestä ole. Volvo omistaa rellun ja sisu tuo relluja maahan ja vastaa huolloista(tosin huollot myytiin nytten veholle)

juice:

Mielenkiintoisia kuvia, että jääkaappikin löytyy Mitäs kaikkea muuta varustusta noissa rekoissa on? Muistelen, että olisin joskus jossain rekassa nähnyt mm. kahvinkeittimen. Vissiin joutuu olemaan kaikenmoista mukavuutta, jos kuskit joutuu viikonkin asustamaan kopissa, vai kuinka tuo yöpyminen tapahtuu viikonkin reissulla? Kyllä täytyy tosiaan hattua nostaa rekka ja bussikuskeille.

Omasta ajokistani löytyy jääkaappi, pakastin, mikro, kahvinkeitin, tietokone (internetti tietenkin). Tietenkin sitten talvista asumista varten webasto ja ilmastointi tottakai myös. Ja kaksi sänkyä.
Ympäri Suomea Karigasniemeä myöden Kotkaan ja kaikkea mahdollista siitä väliltä ja joka puolelta ajetaan. Joskus myös Ruotsissa ja Norjassa. Pääosin tehtailta toisille. Ja yleensä lähtö- tai tulopaikkana kotipaikkakunta Sodankylä. Puutavaraa kyydissä arviolta 70% kuormista ja loput sitten betonielementtejä, rakennustavaraa, paperia, sellua yms. Ja tänä iltana pitäisi taas lähteä Ouluun nukkumaan, että jaksaa aikaisin aamulla aloittaa viikon työt.

Tässä omat työvälineeni. Vasemman puoleinen normaalisti ajossa, mutta kesän olen nyt ajanut oikeanpuoleista ärräläistä.

[ attachment removed ]

Pistänpä vielä pari entisen firman tuning-scaniaa.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

K8b:
Lisää Sisua kehiin... Uusiokäyttöä

[ attachment removed ]

takapuoli
[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page