Koska raskas kuorma vaatii...(Kuorma/Rekka-autokuvia)

<< < (189/283) > >>

vesaline:
Kun nyt tuli puheeksi niin mun Vito teki tänä aamuna tekoset eikä suostunut irrottamaan ohjauslukkoa eikä starttaamaan. Sähköä on akut täynnä ja sulakkeet kaikki ehjiä. Pääsee mersuverstaalle diagnoosiin vasta maanantaiaamulla. Tuli pakollinen kuntokävely. Ja tietysti maksaa mannaryynejä.

Maakke:

Kun nyt tuli puheeksi niin mun Vito teki tänä aamuna tekoset eikä suostunut irrottamaan ohjauslukkoa eikä starttaamaan. Sähköä on akut täynnä ja sulakkeet kaikki ehjiä. Pääsee mersuverstaalle diagnoosiin vasta maanantaiaamulla. Tuli pakollinen kuntokävely. Ja tietysti maksaa mannaryynejä.

Moro!

Tutun VW Crafter teki saman. Ensin tuli uusi virtalukko, joka ei auttanut. Vaihtoivat koko tietokone yksikön, mikä hoitaa virtalukon ja rattilukon.

MM

vesaline:

Moro!

Tutun VW Crafter teki saman. Ensin tuli uusi virtalukko, joka ei auttanut. Vaihtoivat koko tietokone yksikön, mikä hoitaa virtalukon ja rattilukon.

MM

Tuota juuri mietin että mahtaako olla kalliskin operaatio. Toisaalta, jos se taas kestää yli 5 vuotta niin menköön. Luulen että joku muu omistaa sen sitten kun tarvitaan uudet vehkeet. Tosin mulle jo kerrottiin että voi olla vaan joku rele joka säätelee virrankulkua sinne mustaan laatikkoon. Voi olla halpakin. Tai sitten ajetaan vaan softa uudestaan sisään. Toivossa on hyvä elää.

hynkel:

Se rupee noissa uusissa menopeleissä olemaan tuskaa noiden sähköjärjestelmien ym. tietokoneiden kanssa! 

Niinno.. ABS-jarrut on kuitenkin ollut sarjatuotannossa jo 70-luvun lopulta lähtien

Stumppi:

Niinno.. ABS-jarrut on kuitenkin ollut sarjatuotannossa jo 70-luvun lopulta lähtien

No lähinnä meinasin näitä tietokoneita joista nykyään tuntuu vain pasianssi puuttuvan

Navigation

Up one level

Next page

Previous page