FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.09.19, 18:59

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Wippies?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Wippies?  (Read 830 times)
hennri
Former member
Wippies?
« on: 20.07.07, 19:55 »

Tere,
Tuossa surffaillessa eksyin jotenkin http://www.wippies.com/ sivustolle.
Jos oikein ymmärsin, liittymällä palveluun minulle lähetetään ilmainen WLAN-tukiasema.
Minun ei tarvitsisi vaihtaa mitään palveluntarjoajaa tms. ja nettiyhteyteni olisi aina kokonaan käytettävissäni kun sitä tarvitsen.
Ainoana miinuksena minun verkkoni olisi muiden wippies-käyttäjien käytettävissä silloin kun itse en koko kaistaa käytä?

Onko tässä jokin koira haudattuna ja uskaltaisitteko itse liittyä palveluun? Itse en palvelua tarvitse, koska en omista läppäriä(=ei tarvetta langattomalle verkolle), mutta ystävälläni ei ole langatonta verkkoa himassa vain tavallinen modeemi josta tulee internet-töpseli koneeseen, joten olisiko tässä ilmainen langaton vaihtoehto vaihtoehto hänelle?
kenkku
Former member
Re: Wippies?
« Reply #1 on: 20.07.07, 21:51 »

Ei siinä mitään jippoja. Laite on sinun, kunhan muistaakseni vuoden ajan pidät langatont yhteyttä päällä siten, ettei se katkea 2 viikoksi. Se yksinkertaisempi boksi liitetään ADSL-modeemin perään, kun taas se parempi (HomeBox) toimii itsekin modeemina, lisäksi siinä on muutama tavallinen ethernet-paikka.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1