Erilaisten hymiöiden määrä, onko riittävä?

(1/7) > >>

Welmu:
Tulipa tässä vain mieleen joissakin muissa foorumeissa käymisen jälkeen, että
mitäs te muut tuumitte, onko meillä riittävä valikoima hymiöitä käytössä?
Tässä vain esimerkiksi FsDeveloperin hymiöt, lista on aika lailla isompi.

Pärjäähän sitä ilmankin, mutta esimerkiksi tuolla vain on aika hauskoja, kuten tuo banghead ja teacher.

Mistä nämä tämän saitin hymiöt muuten ovat peräisin ja saako noita ylipäätään lisää?

- Ville -

FINLAS:
Jooh, mielestäni näitä hymiöitä on kanssa ihan tarpeeksi. Mitä olen nähnyt juuri muilla foorumeilla, niin siellä on välillä todella sotkuisen näköisiä hymiöitä, eikä läheskään näin hienoja, kuin täällä. Voisi mennä vaan foorumi tökerömmän näköiseksi, jos olisi tajuton läjä erillaisia hymiöitä. 

peltipurkki:
Ainoastaan yksi juttu mitä voisi parantaa, on tämä hymiö:  <-Tuosta nyt ei aina ota selvää käytetäänkö sitä positiivisessa vai negatiivisessa mielessä.

mmniemi:

Ainoastaan yksi juttu mitä voisi parantaa, on tämä hymiö:  <-Tuosta nyt ei aina ota selvää käytetäänkö sitä positiivisessa vai negatiivisessa mielessä.

No minä ainakin olen aina pitänytkin tuota nimenomaan sellaisena "vinoiluhymiönä", jota voi käyttää niin negatiivisessa, kuin positiivisessakin sävyssä...

ADEs80s:

No minä ainakin olen aina pitänytkin tuota nimenomaan sellaisena "vinoiluhymiönä", jota voi käyttää niin negatiivisessa, kuin positiivisessakin sävyssä...

Sama tulkinta on täälläkin. Vastuu tuon hymiön ( ) tulkinnasta jää lukijalle. Ei tuota hymiötä voi parantaa mitenkään, sen kuuluukin olla tuollainen.

Ade

Navigation

Up one level

Next page