Keskustelua liikenteestä

<< < (821/898) > >>

Mikko86:
Quote from: Torsten Kihlman on 17.05.08, 17:44

Ensinnäkin esim 51-tiellä ei voi ajaa 90km/h koska siellä on kameroissa nolla-toleranssi.

Voi voi sun kanssas, jos luulet, että siitä tulee ihan oikeita sakkoja.  Nolla-toleranssi

zikaduu:
Quote from: Mikko Heimo on 20.05.08, 17:30

Voi voi sun kanssas, jos luulet, että siitä tulee ihan oikeita sakkoja.  Nolla-toleranssi

Mene kokeilemaan ja tule sitten kertomaan.

Aaltonen:
Quote from: Matti Puolitaival on 20.05.08, 17:08

Sanoinko jossain hyväksyväni maistissa ajamisen?

Teit kyllä asiasta hirveän haloon täällä foorumilla ja jeesustelet muutenkin joka asiasta, muttet viitsinyt nähdä vaivaa ilmoittaa asiasta poliisille? Siitä moraalista..

Et, mutta sen kuvan siitä voi saada....

Voiko käninssä ajamisesta koskaan tehdä tarpeeksi isoa haloota tällä foorumilla?
Ja siitä moraalista, 200m ennen puhallutusta oli muutama poliisi seuraamassa jonoa moottoripyörän selästä, eri puolilta tietä, uskon heidän tämän tapahtuman nähneen.
Olisi tottakai pitänyt pysähtyä, kaikki tapahtui nopeasti. Jälkiviisaus on helppoa.

Aaltonen:
Quote from: Timo Salenius on 20.05.08, 15:13

Ehkäpä Matti ei hyväksy sitä sen enempää kuin sinäkään, kuka nyt hyväksyis, mut se, että jätkä jaksaa kouhkata täällä vuodesta toiseen ja raportoida läheltä piti tilanteita liikenteestä. Pari kertaa kai sun jo piti lopettaa kirjottaminenkin tähän threadiin Ei sillä, jatka vaan samaan malliin, ei paina minua 

Etkä muuten tiedä sinäkään oliko selvinpäin. Ehkä oli vaan kaahannut korttinsa hyllylle aiemmin, eikä halunnut jäädä siitä kiinni.

Taitaa se painaa kun jaksoit kommentoida....
Oli tai ei, ajo kortitta tai ei. Varsin ääliömäistä toimintaa silti.

Andersson:
Quote from: Timo Salenius on 20.05.08, 15:13

Ehkäpä Matti ei hyväksy sitä sen enempää kuin sinäkään, kuka nyt hyväksyis, mut se, että jätkä jaksaa kouhkata täällä vuodesta toiseen ja raportoida läheltä piti tilanteita liikenteestä. Pari kertaa kai sun jo piti lopettaa kirjottaminenkin tähän threadiin Ei sillä, jatka vaan samaan malliin, ei paina minua 

Etkä muuten tiedä sinäkään oliko selvinpäin. Ehkä oli vaan kaahannut korttinsa hyllylle aiemmin, eikä halunnut jäädä siitä kiinni.

Mä en oikeen ymmärrä miten toi yleinen "kouhkaaminen" liittyy tähän Samin havaintoon. Mun mielestä täysin turha letkautus tähän väliin, mutta ehkä sun oli sit pakko päästä sanoo se.   

Navigation

Up one level

Next page

Previous page