Super Caravelle project

<< < (9/25) > >>

Jalmari:
Mistähän saisi tällasen osan?

SLIP RING ja mikähän tähtitieteellinen summa tästä pitää maksaa...

voisi olla capsule tyyppinenkin, mutten ainakaan vielä ole löytänyt elektroniikkakatalogeista...

Mikä tä on Suomeksi...liukurengas..kommutaattori...vai mikä..niin että mikä???

Jalmari:
No tulihan ainakin vastaus:

For just one, the price is $230. In order to get the lower price of $63.35 you must buy all 6 pieces

Warmest Regards,
Kristin Krehely

koko mittarin sais halvemmalla...jos löytys ilman yellow tageja...

Vai tarvisko joku muu kenties liukurenkaita

P.S
Olen purkanut kuuloke miniplugin ja katsotaan saako siitä tehtyä mitään

vipu:

Olen purkanut kuuloke miniplugin ja katsotaan saako siitä tehtyä mitään

Eikös tosta saisi hyvän jos käyttäsin hyvälaatuista uros-naaras yhdistelmää vaikka nelinapaisena versiona.

Esim vaikka elfa: 42-708-15 urokseksi ja vaikka 42-708-64 vastakappaleeksi.

tigert:
Onk toi tappi tossa semmonen että sitä voi hyödyntää (saat johdot vaihdettua servoon?) ja tarttis siis vaan harjoja? Se helpottais jo jonkun verran.

Saisko tuon "harjaston" tehtyä muuten niin että ohuita nuppineuloja painais esim. pyyhekumiin kiinni just oikeille etäisyyksille toisistaan, ja sit pienillä kumilenkeillä tms kiristäis ne just tota akselia vasten toisesta päästään? Kolvais sit siihen johdot?

Saattais olla hurja viritelmä mut vois toimia?

//T

Jalmari:
Kuvan keskellä puuhailun kohde:

Modattu...testit alkaa.

Ikäväkseni en ole vieläkään löytänyt pientä liukurengasta, joten TO - From näyttö puuttuu...
Alunperin olin ajatellut korvata Simkitsin alustat (joissa kiinnostaa lähinnä vain pihertunnistin, mutta kun
en ole varma niiden kytkennästä, niin jäi tekemättä... Apu kyllä kelpaa, koskapa näin saisi ylijäämäosista lähes ilmaiseksi
ainakin VOR2:n / tai osan RMI:tä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page