Super Caravelle project

<< < (14/19) > >>

sierra:
Moi,

Älä nyt Pipo ainakaan kokonaan vaihda Fsbusiin, tee se rinnalle toimimaan. Toteutat sillä ne ominaisuudet jotka siocilla on vaikeampia ohjelmoida. Fsbusin ohjelmointi logiikka on sitten vaan niin perusteellisen helppoa kirjoittaa.

Onko sulla käytössä widefs? itsellä huomasin juuri kun laitoin Vasfmc:n pyörimään toiselle koneelle widefs:n läpi, niin joka 3 sekunti se tökkää hetkellisesti. Esim Primary flight display pysähtyy noin 0.5 sekuntin ajaksi joka 3 sekunti. En tiedä johtuuko widefs:n scannaus taajuudesta (ajasta) jolla se tarkkailee mitä simun sisällä tapahtuu. vai mistä.

Terveisin Jarkko

Jalmari:
No hauska huomata, kuinka samaa rataa ajatukset kulkee!

Tollasta kombinaatioita olen funtsannut..mitenkä lie toimivat keskenään..
ei ole wideä..vielä...äsken juuri pidin kädessä vanhaa ati 9000 näyttökorttia...agp..tarvitsis toisen lankun..

...Tänään meinaan testata komponentteja yhdessä...videotykki irti katosta ja työhuoneeseen...Kuopioon ja takas

sierra:
Mulla saattas olla vanha lankku.... josta puuttuu muistit..... mut prossukin siinä on. Saattas toimia siinä käytössä. tarkastan kunhan työmaalta pääsem kotiin.

Mitä vaatimuksia sulla lankun suhteen? mitä ohjelmia siinä meinaat pyörittää?

Jalmari:
Täytyy alkaa miettiä ohjelman pyörittämistä kahdella koneella...

Mutta katsotaan rauhassa.

BTW. Klemettinen antoi arvosanoja Simkitsille...eipä Pipo Air juuri lisäpisteitä ropsauta...

Kokemuksia Altimeteristä:
CCU-II Lankku antaa oikeita lukuja..mutta itse purkki on totaalinen viritelmä...

Kalibrointi on käytännössä hankalaa...
(esim kalibroinnissa pyydetään barometriin arvoa 31.6, mutta aluslevy loppuu 31.2:een...levyssä on myös luvut väärinpäin!) 

Rattaat ei pysy paikallaan kuin satojen jalkojen osalta...osoitin saattaa irrota hampaista ja siten onkin näyttö sellaset vaatimattomat tuhat jalkaa pielessä....eli mikäli kartta ja kompassi pitää yhtä niin olemme tuolla viereisellä kukkulalla...

Hirvee rouske käy koko ajan ja osat on niin hentoja, että jo katkes yksi neulan varsi...pikaliimalla pelittää taas...
kalibrointi onnistui helpoiten siten, että vertailin lukuja FS2004:n lennon aikan ja siirtelin viisarit paikalleen käsin ja pinseteillä...

Toisinaan kymppinäyttö liittyi tonnikerhoon ja ilmeisesti koko purkki on kasattava löysäksi, koska muuten osoittimet ei mahdu näytön ja lasi väliin...

JOs jolakulla on kokemusta miten noista ongelmista pääsee eroon niin neuvot kelpaa!
siis: viritelmä...taidanpa modata tämänkin...

Jos tästä pitää nykyään maksaa 250 €, niin miettisin vakavasti siirtymistä flightillusioniin...
...ainahan voi tehdä itse... mutta esim juuri tämä altimeter on aika ongelmallinen tapaus....

Juhak:
Quote from: Jalmari Pipo on 21.04.08, 18:05

BTW. Klemettinen antoi arvosanoja Simkitsille...eipä Pipo Air juuri lisäpisteitä ropsauta...

Kokemuksia Altimeteristä:
CCU-II Lankku antaa oikeita lukuja..mutta itse purkki on totaalinen viritelmä...

Oma altimeter on siinä tilassa, että kun simun luo päälle alkaa se pyöriä hervottomasti ympäri...
Ja keinohorisontti näyttää "yli" (siis esim. simusssa 10 asteeen kallistus -> simkit näyttää 30 astetta) useasta kalibroinnista huolimatta.
Enkä ole vieläkään keksinyt miten isoon usb-mittariin saa kotelon kiinni...
Juha.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page