IVAO Finland - Teamspeak -serveri

(1/4) > >>

philes:
Heipähei!

Olemme perustaneet Teamspeak -serverin Suomen osaston jäsenten käyttöön.

Serverin käyttö on vapaata, mutta vain ja ainoastaan ns. yleiseen pulinaan. Päätarkoituksena on tuoda käyttäjiä lähemmäs toisiaan pitkillä lennoilla vapaan keskustelun merkeissä.

Asioita, jotka käyttäjän on pidettävä mielessä:
Serveriä ei saa käyttää operatiivisessa toiminnassa. Toisinsanoen toimiminen lennonjohtajana on kielletty kyseisellä serverillä.Käyttäydytään järkevästi, eikä keskeytetä toisia käyttäjiä, sekä annetaan myös muillekin puheenvuoro.Kaikki yhteydenotot serveriin loggautuvat automaattisesti, joten väärinkäytökset tullaan huomaamaan ja selvittämään.
Serveri toimii osoitteessa ts.ivao.fi , eikä sinne yhdistäessään tarvitse käyttäjätunnusta tai salasanaa. Laita kuitenkin "nickname" -kohtaan oma etu- ja sukunimesi

Hyviä lentoja! 

Miksu:
Toihan näyttää hyvältä. Siinä on hyvä kertoilla miten lennot on menny jne.

macklin:
Moro!
Muutama kysymys IVAO Finland ts.ivao.fi käytöstä:
-Miten asennetaan, en oikein saanut tolkkua TS:n manuaalista?
-Onko ollut käyttöä?

Esim. Vatsim.fi ei juuri koskaan kukaan käyttänyt.

jukka

macklin:

öh?

Kyllä voice.vatsim.fi -palvelinta käyttää 99% lennonjohtajista siellä...aina.

Moro!
Olen siis ymmärtänyt väärin, käsitin että TS.IVAO.FI on private channel lentäjien kesken.

jukka

jukkapalander:

Moro!
Olen siis ymmärtänyt väärin, käsitin että TS.IVAO.FI on private channel lentäjien kesken.

jukka

Et ole. Kyseinen kanava on ollut kaikkien käytettävissä vapaasti, esim. ryhmälennoilla unicom taajuudella ollessasi siellä on hyvä pälistä muiden kavereiden kanssa ajankuluksi. Siitä minulla ei ole tietoa onko kyseinen kanava ollut nyt viime aikoina päällä, koska Akilla on tuon kanavan käyttöoikeudet.

Navigation

Up one level

Next page