IVAO Finland - Teamspeak -serveri

<< < (2/4) > >>

jukkapalander:

Moro!
Olen siis ymmärtänyt väärin, käsitin että TS.IVAO.FI on private channel lentäjien kesken.

jukka

Et ole. Kyseinen kanava on ollut kaikkien käytettävissä vapaasti, esim. ryhmälennoilla unicom taajuudella ollessasi siellä on hyvä pälistä muiden kavereiden kanssa ajankuluksi. Siitä minulla ei ole tietoa onko kyseinen kanava ollut nyt viime aikoina päällä, koska Akilla on tuon kanavan käyttöoikeudet.

Assiini:

Et ole. Kyseinen kanava on ollut kaikkien käytettävissä vapaasti, esim. ryhmälennoilla unicom taajuudella ollessasi siellä on hyvä pälistä muiden kavereiden kanssa ajankuluksi. Siitä minulla ei ole tietoa onko kyseinen kanava ollut nyt viime aikoina päällä, koska Akilla on tuon kanavan käyttöoikeudet.

Moikka

Nyt vasta huomasin kyseisen viestin enkä ole ennen tällaisen kanavan käytöstä kuulutkaan Toimiikos tämä ja käyttääkö ihmiset sitä? Itse voisin ainakin ruveta siellä lörpöttelemään.. Voisikos joku lisäksi pitää pikakoulutuksen miten homma wörkkii?

Ripa

macklin:
Moro!
Kysyin tätä koska vatsim:ssa  SB:ssä on private channel vacc.fi 123.45 jota voi juuri käyttää esim. pitkillä ryhmälennoilla. Ajattelin jos tämä olisi samanlainen.

jukka

TaiFun:
Ei tuo serveri näytä toimivan...

Maakke:

Ei tuo serveri näytä toimivan...

Akiii, wink wink 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page