IVAO Finland - Teamspeak -serveri
jukkapalander:
Moro!
Olen siis ymmärtänyt väärin, käsitin että TS.IVAO.FI on private channel lentäjien kesken.
jukka
Et ole. Kyseinen kanava on ollut kaikkien käytettävissä vapaasti, esim. ryhmälennoilla unicom taajuudella ollessasi siellä on hyvä pälistä muiden kavereiden kanssa ajankuluksi. Siitä minulla ei ole tietoa onko kyseinen kanava ollut nyt viime aikoina päällä, koska Akilla on tuon kanavan käyttöoikeudet.
Assiini:
Et ole. Kyseinen kanava on ollut kaikkien käytettävissä vapaasti, esim. ryhmälennoilla unicom taajuudella ollessasi siellä on hyvä pälistä muiden kavereiden kanssa ajankuluksi. Siitä minulla ei ole tietoa onko kyseinen kanava ollut nyt viime aikoina päällä, koska Akilla on tuon kanavan käyttöoikeudet.
Moikka
Nyt vasta huomasin kyseisen viestin enkä ole ennen tällaisen kanavan käytöstä kuulutkaan Toimiikos tämä ja käyttääkö ihmiset sitä? Itse voisin ainakin ruveta siellä lörpöttelemään.. Voisikos joku lisäksi pitää pikakoulutuksen miten homma wörkkii?
Ripa
macklin:
Moro!
Kysyin tätä koska vatsim:ssa SB:ssä on private channel vacc.fi 123.45 jota voi juuri käyttää esim. pitkillä ryhmälennoilla. Ajattelin jos tämä olisi samanlainen.
jukka
TaiFun:
Ei tuo serveri näytä toimivan...
Maakke:
Ei tuo serveri näytä toimivan...
Akiii, wink wink
Navigation