Servinfo funkar inte

(1/2) > >>

snegom:
Har laddat hem Servinfo samt aero filen fra IVAO.se.
Men jag får det inte att funka på IVAO. När jag vill installera "aero filen" hittar den inte Servinfo. Jag har packat upp den till Program Files\Servinfo men jag läste att man skulle ändra i en ini fil, men jag vet inte vart.
Jag har annars Eye of Ivao men det använder mycke resurcer.
Nån som kan tipsa
Mvh Mogens

Casimir:
Servinfo har vad jag vet slutat fungera med ivao för flera år sen, finns väl nåt program som heter eye of ivao eller liknande, men någon som flyger på ivao kanske kan rätta mig.

Edit: Ser du hade eye of ivao redan.

Jakob:
Säker på att du har skrivit exakt rätt sökväg i uppdateraren? Om den inte hittar i Program Files/Servinfo blir du ju ombedd att ange ett annat mål.

Servinfo har vad jag vet slutat fungera med ivao för flera år sen

Nej då. Det är bara det att original-ServInfo letar efter ivao.org och inte .aero. Med med ett enkelt litet verktyg kan man ändra det.

snegom:
Jo det menar jag att jag har, det kommer up en sk. DOS ruta här kan du skriva in sökväg, men det hjälpar inte, störigt
finns det ett annat sätt att installera, jag hittar inte ini filen heller!

Casimir:

Säker på att du har skrivit exakt rätt sökväg i uppdateraren? Om den inte hittar i Program Files/Servinfo blir du ju ombedd att ange ett annat mål.

Nej då. Det är bara det att original-ServInfo letar efter ivao.org och inte .aero. Med med ett enkelt litet verktyg kan man ändra det.

Jaha, då har man lärt sig nåt nytt idag också då.

Navigation

Up one level

Next page