Operation flashpoint pelaajia?

<< < (5/9) > >>

ADEs80s:
Quote from: Taito Uusitalo on 10.10.07, 09:49

Nyttemmin olen siirtynyt ArmAan.

Millasella vehkeellä pyörität tätä peliä? Mulla täyttyy noi pelin minimit, mut peli on hyllyssä pölyyntymässä odottaen voimakkaampaa myllyä. OFP pyörii joten kuten, kun ei piirrätä maisemaa äärettömyyksiin ja liikkuvia kohteita on maltillisesti.

Ade

tatez:
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,62012.msg797543.html#msg797543

Tuossapa tämän koneen tiedot näkyy. Resona joko Mirain sallima maksimi 1280x1024 ja 1500-2000m näkyvyys eli piirtoetäisyys, tai SoftTH:ta käyttäen 4064x1024 ja 1000-1500m näkyvyys.
 Leveys tulee siis seuraavasti:
 1280x3 (+112 x2) =4064
 Jossa siis näytön max vaaka resoluutio x3 +kokeilemalla haetut "näytön kuoren leveydet" x2, jolle sitä kuvaa ei piirretä. Näin leveästä kuvasta saadaan luontevan oloinen. Näissä Mirai 19" LCD tuo kuoren leveys on n. 1,5cm eli 3cm per "sauma". Vaikeasti selitetty, toivottavasti tuosta nyt saa selvää.

Joo siis on tuo ArmA raskas peli. Minun vanhemmassa koneessa tuo on juuri ja juuri pelattavissa minimi asetuksilla, kunhan ei ole liikaa toimintaa ruudulla. Viimeisin päivitys ehkä hieman paransi pelin ruudunpäivitys nopeutta, mutta ei paljon.

Viimeksi kun OFP:ia olen kokeillut, niin kaikki oli maksimissaan ja fps oli erinomainen. Olen vaan OFP:n poistanut jo joskus keväällä.

-taito

Arto:
Tänään tuli ostettua Arma armed assauld, ziizos mikä tehosyöppö ja jotenkin ohjaus viturallaan verrattuna Operation Flashpointiin, tuli olo että rahat heitin just kaivoon

Barambas:
Quote from: Arto Eriksson on 10.10.07, 16:22

Tänään tuli ostettua Arma armed assauld, ziizos mikä tehosyöppö ja jotenkin ohjaus viturallaan verrattuna Operation Flashpointiin, tuli olo että rahat heitin just kaivoon

Kokeilitko Demoa, ennenkuin ostit pelin? Siitä olisi saanut hyvän kuvan, että jaksaako se oma kon pyörittää peliä...

Keke

Arto:
En kokeillut demoja, no etsin updateja jos niistä olis jotain apua.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page