Operation flashpoint pelaajia?
Mr.Widowmaker^:
Juu on mulla tää peli, on siitä ainakin 4 vuotta ku ostin tän, aina välillä tulee pelailtua ja kieltämättä on tosi hyväkin vielä, vaikka todella vanha. Mitään moodeja en ole kuitenkaan asennellu. Vois sitä joku kaunis päivä tullakkin pelailee
Miksu:
Mites muuten olen jostain lukenu että FDF WW2 modi toisi oman kampanjansa? Onko näin? Anttonilta kysyin ka tuli kieltävä vastaus. Entäs se desert mod? onkos siinä oma kampanja vai ei? Ja sitten se ehkä tärkein pääseekö offlinessä lentämään migillä? Ja sitten apuja FDF:n peacemaker tehtävään: Mites sen Tokarevin saa eliminoitua? nimittäin vaikka ampuisin vaikka ja monta luotia sitä kohti ei kuole. Eikö Dragunovin kantomatka riitä? Anteeksi tyhmät kysymykset. T: Mikko
P.S Jos Valtterille sopii niin ehkä perjantaina pääsis hakkaa multissa.
fly_boy:
Quote from: Mikko Suomela on 15.04.08, 18:17
Ja sitten se ehkä tärkein pääseekö offlinessä lentämään migillä?
Pääsee.. Multiplayer tehtäviä voi pelata myös offlinessa ja ainakin Mig Alley tehtävässä voi lentää MG:llä... tai sitten voit tehdä ihan oman missionin
Mr.Widowmaker^:
Voisin nyt viikonlopun aikana tulla pelailee jos jollekin sopii. Mitenkäs toi FDF mod asennetaan? Ku Ekaks ohjeiden mukaan asensin sen FDF v1.3. Siin oli automaattinen asennus, ja se loi tonne OFP kansioon Finmod -kansion, joka sit sisältää nää siihe kuuluvat tiedostot. Sit latasin sen v1.4 ja siin olis muutama kansio, joiden sisällä lisää kansioita. Täytyyks mun purkaa v1.4 version mukana tulleet tiedostot vastaaviin paikkoihin tohon finmod kansioon? Vai pelin omiin kansioihin? 1.96 versio mulla on jo...
EDIT. Korvasin nuo v1.3 tiedostot noilla v1.4 tiedostoilla, mutta nyt kun meen pelaamaan niin: Cannot load mission, missing addons: Finnish_Defence_Forces_mod
Eli mul puuttuu joku tai on vääräs paikas mut mikä ihme? Mielestäni laitoin noi jutskat ihan oikein noihin kansioihin..
Miksu:
Laita ne kaikki filut mitä on siellä finmod kansiossa niin res kansion saman nimisiin kansiohin ja jos res kansiossa ei oo sen nimistä niin sit sinne perus pelin puolen saman nimiseen kansioon.
Navigation