FACEBOOK

<< < (9/24) > >>

mmniemi:
Hei te kaikki tutut ja tuntemattomat, jotka olette tämän päivän aikana lähetelleet minulle jotain naamakirjakaverikutsuja. Kiva nähdä, että teitä kavereita ja ystäviä on noinkin reilusti, mutta mutta... Esitän tällaisen pyynnön, että älkää suotta tuhlatko aikaanne ja vaivaanne. Minulla ei edelleenkään ole, eikä myöskään tule Facebook-tiliä. En nyt sitten tiedä, mitä kautta sähköpostiosoitteeni (sellainen osoite, jota en ole kertaakaan julkisesti jakanut) on jollekin hemmetin postituslistalle joutunut ja miten minulle voi tulla jotain tuollaisia kaverikutsuja, vaikka minulla ei tosiaan ole edes koko kayttäjätiliä olemassa. Eikä sellaista myöskään ole tuolla osoitteella luotu...

Anyway, eihän se teidän vika ole, mutta ajattelin vain tehdä tällaisen julkisen ilmoituksen/pyynnön, että noiden kutsujen tipahtelu loppuisi toivottavasti jossain vaiheessa ja sähköpostikin pysyisi siistimpänä. Kiitos...

Hannuuotila:
Katselin tuossa eilen naamakirjasivuston etusivua: pieni palkki ylälaidassa ilmoitti, että "Matti Meikäläinen kuuntelee kappaletta Lithium, artisti Nirvana, lähteestä Spotify"!!  Lähti kyllä vaihtoon mun profiili saman tein... onko kukaan muu poistanut profiilejaan uudistusten vuoksi?

/Hannu

HannaR:
Matti meikäläinen oli vissiin asentanut Spotify-sovelluksen ja jakoi tietojaan sitä kautta siellä...

Netti on täynnä hysteriaa asian tiimoilta, mutta myös ihan hyviä ohjeita miten suojata profiilinsa... vaikka nyt esim tällä incognito-selauksella, eli yksityinen-selausjutulla, joka on aika monessa selaimessa mahdollista...

en oo poistanut, enkä poista, tosin, enpä julkaisekaan mitään tai selaile mitään epämääräistä jota muut ei sais nähdä...

h-enri:
Yksityisasetukset kuntoon, niin ei pitäisi olla suurempia huolia. Saas nähä mitä huomisaamu tuo tullessaan!

AYFF:
Miksi sinne naamakirjaan pitää yhdistellä laitteita, musiikinkuuntelunsa, missä on tai missä käy lenkillä tai kuinka monta kaloria lenkillä poltti?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page