FACEBOOK

<< < (17/24) > >>

karantan:

No ei kai, koska juuri kun saa opeteltua tuon nykyisen "kikat" jne, niin eikö tule taas jo ihan täys "uudistus", ja taas joutuu opettelemaan jne. Ja kun noita päivityksiä tulee juuri sen 3 viikon välein tyyliin. Jos kerran 10 vuoteen päivittää niin ok, se nyt vielä menis kitisemättä.

Minä en ole tähän mennessä kokenut kovinkaan monen FB:n uudistuksen vaativan minkäänlaista opettelua.

Älkää olko naiiveja. Se googlen viritys päivittyy ihan yhtä lailla, kerää tietoja hyväksikäyttäväksi samaan tapaan ja tuottaa aikanaan taatusti ihan yhtä paljon valitusta kuin fb:kin.

Googlesta kannattaisi olla melkeinpä enemmän huolissaan. Minulla he hallitsevat melkein kaikkea dataa kun sähköpostit ovat Gmailissa, kännykässä on Android (ja sen mukana kalenteri yms) ja hautkin tekee Googlella. Ja on minulla Google+ -tilikin.

Pe7e:

Minä en ole tähän mennessä kokenut kovinkaan monen FB:n uudistuksen vaativan minkäänlaista opettelua.

No ei ehkä opettelua, väärä sanavalinta, mutta tottumista. Juuri kun tottuu vanhaan, niin tulee heti uusi. Kyllä se nyt ehkä himpun verran ärsyttää. Varsinkin kun koko ajan mennään huonompaan suuntaan. HUOM: IMO.

jope95:
Facebook ei näköjään osaa päättää pitävätkö uutisnauhan vai ei, kolmannen kerran tänä vuonna hävisi pois oltuaan muutaman päivän kerrallaan..

Pe7e:

Facebook ei näköjään osaa päättää pitävätkö uutisnauhan vai ei, kolmannen kerran tänä vuonna hävisi pois oltuaan muutaman päivän kerrallaan..

Onneksi hävisi Ensimmäinen hyvä päivitys Aivan turhake olikin.

karantan:
Ei tuo varmasti mikään päivitys ole, poistunut vain tilapäisesti. Minullakin tuo on ollut näkyvissä useampaan otteeseen, välillä pitkiäkin aikoja ja jo kuukausia sitten. Saisi tulla pian takaisin, tykkäsin kovasti.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page