Tiedote: Huoltokatkos suunniteltu alkavalle viikolle (15-20.10) - VALMIS

(1/2) > >>

sami:
Molemmille käyttämillemme palvelimille tullaan tekemään alkavalla viikolla ohjelmistopäivityksiä. Tämän johdosta osa palveluista voi olla tilapäisesti pois käytöstä jossain vaiheessa viikkoa. Katkosten ei pitäisi olla 2-3 tuntia pidempiä.

Tarkempaa päivää päivityksen tekoon ei ole vielä päätetty.

jmi:

Alustava päivämäärä katkoksille on ensi torstaina 16.10.2007 tekijöiden päivätyön kiireistä johtuen. Katkokset kestävät keskimäärin muutamia minuutteja, joiden välissä kaiken pitäisi olla normaalisti käytettävissä.

Ja tiedoksi. Tämä päivitys Ei johdu tietoturvamurrosta, joka on ollut uutisissa viime päivinä ja joka ei koskettanut tätä yhteisöä.

Päivitys koskee sivuston palvelinjärjestelmiä, jotka päivitämme ajan tasalle. Päivitys on ollut suunnitteilla jo muutaman kuukauden, joten paniikkipäivityksestä ei ole kysymys.

- J

arttula:
Liittyykö tähän vai johonkin muuhun, kun minulla tämä foorumi muuttaa kielen jatkuvasti englanniksi, vaikka käyn sen asetuksista muuttamassa ?

Arttu

jmi:

Liittyykö tähän vai johonkin muuhun, kun minulla tämä foorumi muuttaa kielen jatkuvasti englanniksi, vaikka käyn sen asetuksista muuttamassa ?

Foorumia tai muita sivuston komponentteja ei nyt olla päivittämässä, vaan taustalla pyörivää käyttöjärjestelmää ja siellä olevia palveluja.

Eli, tuohon ei tule nyt korjausta. Foorumin ylläpitöväki osanee vastata paremmin?

- J

sami:

Ei havaintoa kyllä. Mutta kokeile varmuuden vuoksi niin, että aseta foorumin profiilista kieleksi suomi (ja varmista että se oikeasti tallentui sinne). Sitten kirjaudu ulos, tyhjennä selaimen cookiet, uudelleenkäynnistä koko selain ja kirjaudu uudestaan sisään. Josko joku kieliasetus-cookie olisi tuolla sotkemassa, vaikkakin foorumin profiilista se kieli pitäisi aina ladattaman..

Navigation

Up one level

Next page