Träningstorsdag 1/11

<< < (5/5)

ekepeke:
Ingen stor dag för mig på ESGG. Inte trafik och sedan när det kommer så är han såpass sen från arlanda så jag missar honom . Men på måndag då vill jag ha trafik!

vigge:

Ingen stor dag för mig på ESGG. Inte trafik och sedan när det kommer så är han såpass sen från arlanda så jag missar honom . Men på måndag då vill jag ha trafik!

Man kan aldrig kräva att piloterna ska komma på den tiden du sitter just på en flygplats.
Dock satt du på Landvetter som brukar vara en utav flygplatserna som drar mest trafik, dock hade du otur under den tidpunkten du satt där att
ingen trafik kom. Men man får räkna med sånt ibland. Men man ska aldrig tjata på piloterna att dom just ska komma till den flygplats där du sitter.

Jag menar absolut inget illa.

ekepeke:
Nej jag förstår men det är tråkigt att sitta där och inte ha nåt att göra. Jag menade heller inte att kräva att piloterna skulle flyga på ESGG

RoniisH:

Nej jag förstår men det är tråkigt att sitta där och inte ha nåt att göra. Jag menade heller inte att kräva att piloterna skulle flyga på ESGG

Erik, om dom har lust att flyga så kommer dom. det hjälper inte att du tjatar.

ekepeke:
Ja men jag gör inte det. Jag bara anmärkte att jag inte har nån trafik. Att flyga gör piloterna när de vill och jag kan inte bestämma, jag förstår det. Back to topic

Navigation

Up one level

Previous page