Multiplayerkompisar sökes!

(1/2) > >>

jar 913:
Hejsan!

Jag tänkte om det finns några här på fsnordic som skulle vilja flyga lite multiplayer? Vet att ivao och avsim finns men tänkte om man kunde va några som körde multiplayer via ip? Jag är inte något proffs på fs2004, men jag kan taxa, starta, flyga en rutt, och landa. Har flygit ensam i ca 2 år och det börjar bli lite ensamt. har vart inne lite på ivao några gånger men jag tror jag väntar med det.

Martin.S:
Hej Jesper !

Förstår att du känner att ivao får vänta lite 
Klart att om man kikar runt lite å lyssnar på lite Live ATC så visst kan de vara lite avskräckande .
Men OJ va mycke roligare !!!!!! 
Här på IVAO så kan jag lova dig att du får hjälp och backup av världens bästa / Trevligaste / Hjälpsammaste ATC i den
virituella simulatorvärlden som finns  !!!! 
De räcker galant om du kan taxa  , starta , flyga , landa !!!!
läs sen igenom lite om fraseologin på http://www.ivao.se/training så att du i alla fall har en liten uppfattning om hur de går till.
Å sen ger du dig ut å möter en helt ny bunt vänner här på IVAO .
Välkommen å lycka till 

mvh
En till som tvekade men aldrig ångrade sig ! aka Martin.S aka SAS1224

jar 913:
hehe visste att någon skulle bjuda in mig till ivao.
Faktiskt så har jag inte blivit avskrämd av ATC, har faktiskt inte ens satt på atc.
Just nu kan jag inte spela på ivao iallafall eftersom min dator saknar ljud. Vet inte vad felet är, de står i enhetshanteraren att ljudkortet fungerar korrekt, fast när man går in på ljudkortets inställningar står det att det inte finns något ljudkort.
Min pappa är duktig på datorer, ska be honom titta på det.

Har läst igenom alla tutorials och sånt på ivaos sida, men tycker ändå det verkar krångligt. Det är bl.a vad man ska säga när som avskräcker mej. Nu har jag dessutom haft ett litet uppehåll med fs så jag behöver komma igång igen.

Undrar iallafall om det är någon som skulle vilja flyga lite via ip? 

jakobsundin:

Undrar iallafall om det är någon som skulle vilja flyga lite via ip?

Skulle gärna vilja det men då är det bara det att du verkar ha FS2004 och jag har FSX. Vet inte om det spelar någon roll men...

jar 913:
 tror tyvärr inte att fsx och fs2004 funkar tillsammans 

Navigation

Up one level

Next page