Träningstorsdag 15/11

<< < (5/6) > >>

Madito:

"Göteborgarna" skötte sig mycket bra liksom Sundsvall, stort tack till alla.
Grillade en liten fälla - jag bara MÅSTE göra det när vi har träningsdag - MD-11 till Kallax via Negil.
Negil2P brukar vara stardardsvaret. Det är alltid svårt för controllers att hitta texten: (Not for jet traffic). 
Jätte trevligt. Synd bara att folk inte flög till Norrland, nästa torsdag kanske!
/J

Vilken fuling Tur att du begärde vektorering då, annars hade jag fallit pladask i din fälla. 
Gick ju relativt bra för att vara min första gång på CTR. Nästa torsdag fyller vi med all säkerhet CTR-positionerna igen och då vill jag ha mkt trafik i norrland! 

conversed:
Trevlig träningstordag! Det är inte så ofta jag flyger med ATC i sverige, brukar missa onlinedagar och träningsdagar 

//Northwest Airlines som fick landat till slut efter en lite väl optimistisk descend med påföljande go-around på ESSA   

[ Attachment not found - or removed ]

Daniel942:
Satt ESOS idag igen!  Kul med mycket trafik!  Och sorry Mattias för din lilla Descend 

conversed:
Äsch, ingen fara. Lika mycket mitt fel som inte insåg det tidigare. Satt och kollade på tysken på min TCAS som började åka i Z-mönster före ERKEN och glömde helt bort att det nog var läge för dec. 

Bara kul att öva go around, dessutom.

matte629:
Fick problem med det trådlösa nätverket igen. Planen försvann på radarn. Och sedan funkade det inte alls. Ledsen att jag försvann så plötsligt.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page