Vaihtamassa mäkkiin...näkemyksiä kaivataan.

<< < (4/19) > >>

Autopilot:
Quote from: Tatu Kantomaa on 15.11.07, 17:54

Perustuuko tämäkin kahden kokeilukerran tuloksiin? 

iPod ensinnäkin osaa soittaa myös muita formaatteja kuin mp3 ja tarvittaessa se toimii muistitikun sijaisena. Jos iTunes on koneella "pääsoittimena" niin iPod lienee oikeasti kaikkein kätevin vaihtoehto sen rinnalle.

Omistin ennen sellaisen. Ärsynnyin lopulta kuitenkin sen vaikeakäyttöisyyteen windowsin kanssa verrattuna muihin soittimiin. Minusta kun Mp3 soittimen pitäisi toimia vain tyyliin plug 'n' load tavalla...eli laite kiinni ja click & drag, missä tahansa koneessa, suoraan.

pailakka:
Pakko myöntää että ipod on aivan erityinen soitin. Mikään muu laite ei ole onnistunut tuhoamaan omaa piirilevyään yhtä totaalisesti.

odo:
Quote from: Jussi Sahlberg on 15.11.07, 18:11

Mulla on vähän sama tilanne. Ilmeisesti verottaja haluaa palauttaa mulle rahaa tässä muutaman viikon päästä.

Olen pohtinut josko hommaisin MacBookin. Kertokaahan millainen MB kannattaa hommata? MB tulisi korvaamaan nykyisen Ibarin X40-läppärin, jota olen käyttänyt sohvaläppärinä muutaman vuoden.

Eli, mikä on järkevä määrä muistia 1 Gt vai 2 Gt? Mitä muuta pitäisi huomioida? Akkukesto? Näytön resoluutio? Riittääkö potku katsoa 1080p-matskua (H.264)?

Muisti on suhteellisen halpaa että sen pari gigaa kannataa suoriltaan napata siihen. Kaikki MacBook mallit, niin prot kuin ei-prot jaksaa 1080p matskua pyöritellä kiltisti.

Kaikissa MacBookeissahan on 13" 1280x800 näyttö, Prossa on 15" 1440x900 ja 17" 1680x1050 tai 1920x1800 vaihtoehdot. Nyky-MacBookin akunkestosta itse en osaa sanoa mitään, mutta oma uusi 15" pro jaksaa tuommosessa suht kovassa käytössä sen nelisen tuntia helposti.

hulluj:
PC Worldin Eric Dahl tekee pienen vertailun Vistan ja Leopardin välillä:

http://images.talentum.com/videos/tietoviikko/2007_marraskuu/071102_LeopardVista-1.wmv

Windows-mies, mutta kallistuu hänkin mäkin suuntaan. 

Tatu:
Olettehan muuten nähneet myös sen Microsoft iPod videon? 
http://www.youtube.com/results?search_query=microsoft+ipod

Navigation

Up one level

Next page

Previous page