Vaihtamassa mäkkiin...näkemyksiä kaivataan.
karik:
Quote from: Jussi Sahlberg on 15.11.07, 18:11
Olen pohtinut josko hommaisin MacBookin. Kertokaahan millainen MB kannattaa hommata? Mitä muuta pitäisi huomioida?
Niin Apple Storesta tilaamalla voi kokoonpanoa räätälöidä omia tarpeita vastaavaksi. Lisämuistit tosin kannattaa ostaa muualta, koska Applen hinnat eivät vastaa nykyistä markkinatilannetta. Muuten huomioi, että halvimmassa mallissa on comboasema eli vain toistava dvd-asema. Monelle se riittää ja ainahan koneeseen voi kytkeä ulkoisen tallentavan aseman, jos sitä tarvitsee... Mac-maailmassa huhut liikkuvat liukkaasti ja yksi tarina kertoo, että uudessa tammikuussa tulevassa übertyylikkäässä pikkuBookissa ei olisi levyasemaa ollenkaan. Ehkä tulee ehkä ei, uudessa mallissa on aina kaikenlaisia lastentauteja joten, jos luotettavaa työjuhtaa tarvitsee, nämä nykyiset mallit ovat parempia... Kaikenlaisia MacBook kokemuksia löytyy Hopeinen Omena foorumin omalta alueelta.
DoubleEagle:
Itselläni tuli läppärin vaihto ajankohtaiseksi jo useampi kuukausi sitten, mutta odottelin hetken kun kuulin uusien MacBookkien olevan tuloillaan. Pari viikkoa sitten Apple päivitti prosessorien nopeuksia, näytönohjainta sekä jotain pienempiä yksityiskohtia ja päätin tilata kyseisen koneen. Valitsin MacBook-sarjan keskimmäisen mallin 2,2ghz prosessorilla ja 120 gigan kovalevyllä. Halusin koneeseeni 2 gigaa muistia ja tämän takia päädyin tilaamaan Apple Storesta. Paketti tuli Shanghaista noin puolessatoista viikossa kotiovelle. Koko ikäni PC:tä käyttäneenä voin sanoa, että siirtyminen OSX ympäristöön ei ollut kovinkaan vaikeata (kiitoksia Vainion Ollille kärsivällisyydestä ) ja nyt kun on hieman oppinut jo käyttämään Leopardin ominaisuuksia tuntuu siltä, että Windowsia en käytä enää kun simulaattorin ja muiden pelien pelaamiseen.
Voin suositella.
Tämä näkymä avautuu kun lopulta kuriirifirman lähetti tuo paketin ovellesi ja saat sen auki
[ Attachment not found - or removed ]
Autopilot:
Olen muuten kuullut sellaista huhua että jotkin mp3 soittimet eivät toimi Macin yhteydessä?
Osaisiko joku valaista asiaa....olin nimittäin aikomassa ostaa Creativen ZEN soittimen mac:in kaveriksi...
karik:
Quote from: Torsten Kihlman on 18.11.07, 19:30
Olen muuten kuullut sellaista huhua että jotkin mp3 soittimet eivät toimi Macin yhteydessä? Osaisiko joku valaista asiaa....olin nimittäin aikomassa ostaa Creativen ZEN soittimen mac:in kaveriksi...
Niin onko mielekästä ostaa Lexukseen Ladan kattoteline? Eikös Mac hankita juuri siksi, että päästään noista rimpuloista ja rautalankavirityksistä eroon. Pikaisesti asiaa tutkin ja kyllähän Zen on saatu jotenkin toimimaan myös Macissä. Vaatii askartelua, XNJB. Suoraa ja täydellistä tukea ei ole.
Autopilot:
Quote from: Kari Kyheröinen on 19.11.07, 08:09
Niin onko mielekästä ostaa Lexukseen Ladan kattoteline? Eikös Mac hankita juuri siksi, että päästään noista rimpuloista ja rautalankavirityksistä eroon. Pikaisesti asiaa tutkin ja kyllähän Zen on saatu jotenkin toimimaan myös Macissä. Vaatii askartelua, XNJB. Suoraa ja täydellistä tukea ei ole.
Mikä tekee Creativen soittimesta ladan? Entäs jos minusta iPod on juuri se lada mitä en halua yhteen mäkkini kanssa?
Navigation