Vaihtamassa mäkkiin...näkemyksiä kaivataan.

<< < (10/18) > >>

jude:
Lisää kommenttia omenakoneesta pukkaa. Tämä pieksee kyllä helppokäyttöisyydellään XP:n ihan 6-0. Tietysti hieman jouduin aluksi KVG-menetelmällä kaivamaan tietoja ja laittamaan asetuksia kuntoon. Mutta esimerkiksi ohjelmien asennus on äärettömän mukavasti toteutettu (tämä ominaisuus taisi olla jo jossain esihistoriallisissa Mac OS 7 tms). TimeMachine-varmuuskopioointi vaikuttaa erittäin oivalliselta judanssilta. Tosin Safari ei selaimena vakuuttanut. Kenties tulevaisuuden versiot ovat parempia. Tai sitten tämä johtuu siitä että olen tottunut Firefoxiin.

Tuli sitten perjantaina otettua käyttöön myös Applen toinen ihmelaite, iPhone. Ihan loistava vekotin. Käyttöliittymän nopeus verrattuna Nokian luureihin on kosminen. Samoin tökkinäyttö on mukava. Tosin mun nakkisormilla tekstin tuottaminen on tuskaisaa. Samoin mua häiritsee MMS:ien puute sekä 3G:n puute. WLAN toimii hyvin, ja puhelimen käyttöönotto (unlock) oli helppo nakki. Iphone on myynnissä, huuto.netistä löytyy, jos jotain kiinnostaa ostaa.

Mäkmäkmäk,

-Jussi

karik:
Perjantaina 30.11.2007 Suomen Apple Storessa Black Friday -tyylinen tarjouspäivä. Hinnanalennukset laitteesta riippuen kympeistä satasiin. Eli jos on Macin tai iPodin osto mielessä niin nyt...

Ikemail:
Quote from: Arttu Lahdenperä on 21.11.07, 06:06

Pientä viilaamista Win tarvitsee silloin tällöin, mutta jos olet tähän asti selvinnyt, selviät kyllä jatkossakin.

Arttu

Taitava windowskäyttäjä selviää nopeasti ja näppärästi kaikista niistä ongelmista joihin macilla ei joudu.

svirkkul:
Quote from: Jussi Sahlberg on 26.11.07, 19:04

Tuli sitten perjantaina otettua käyttöön myös Applen toinen ihmelaite, iPhone. Ihan loistava vekotin. Käyttöliittymän nopeus verrattuna Nokian luureihin on kosminen. Samoin tökkinäyttö on mukava. Tosin mun nakkisormilla tekstin tuottaminen on tuskaisaa. Samoin mua häiritsee MMS:ien puute sekä 3G:n puute. WLAN toimii hyvin, ja puhelimen käyttöönotto (unlock) oli helppo nakki. Iphone on myynnissä, huuto.netistä löytyy, jos jotain kiinnostaa ostaa.

Mäkmäkmäk,

-Jussi

Ensin kehut ja sitten haukut  Minusta kaikkein helpoimpia käyttöönotettavia puhelimia on nämä nykyiset noksut yms. kun puhelinkaupan täti vaihtaa sulle sim-kortin ja vielä kytkee virrat puhelimeen eli käyttöönotossa ei tarvi tehdä sitten yhtään mitään

Olen joskus miettinyt tuota windowsin "kaatumista" ja yksi syy siihen on varmasti se että ohjelmien koodaajien taito on niin äärettömän vaihtelevaa. Kun käyttää hyviksi koettuja ohjelmia niin ei tarvi käynnistellä konetta uudestaan muistin ylivuotojet yms. takia. Toinen osallinen on varmasti myös se että sitä mäkkiä kun ei pysty virittämään paitsi vaihtamalla näppiksen ja hiiren, jos siinä olisi viritys mahdollisuus niin ihan varmasti tulisi blue screenejä.

karik:
Quote from: Sami Virkkula on 29.11.07, 21:20

...Toinen osallinen on varmasti myös se että sitä mäkkiä kun ei pysty virittämään paitsi vaihtamalla näppiksen ja hiiren, jos siinä olisi viritys mahdollisuus niin ihan varmasti tulisi blue screenejä.

Miten sitä pitäisi pystyä virittämään? Josta tulikin mieleen...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page