Vaihtamassa mäkkiin...näkemyksiä kaivataan.
kille:
Quote from: Matti Kemppainen on 29.01.08, 11:08
Ainakin mä naurahdin tuolle, vaikka monet mua kovan linjan mäkkiaktivistina pitävätkin. Ja näin ihan kannanottona, että se on kai ihan oma asiani, mistä haluan maksaa. Jos koen saavuttavani jotain lisäarvoa elämässäni omistamalla mäkin, niin miksen sitten kuluttaisi pennosiani siihen. Ja kai onnestaan saa kaverilleenkin kertoa, kunhan ei liikaa jankuta?
Täsmälleen samaa mieltä. Mäkillä täälläkin mennään.. jos haluaisin räveltää Linuxin kanssa voisin ostaakin tuollaisen pikkukoneen. Mäkki on helppokäyttöinen, kaunis ja "vaivaton". Kyllä mä siitä voin vähän maksaakin enemmän. Rävellyskoneet on sitten erikseen harrastuksen vuoksi.
svirkkul:
Quote from: Janne Uusmaa on 29.01.08, 12:46
Joo niin siinä kävi...
Sama vika rahikaisella ja omppo pomppo pyörii pöydällä
Samppa:
Quote from: Kimmo Kyle on 29.01.08, 11:15
Täsmälleen samaa mieltä. Mäkillä täälläkin mennään.. jos haluaisin räveltää Linuxin kanssa voisin ostaakin tuollaisen pikkukoneen. Mäkki on helppokäyttöinen, kaunis ja "vaivaton". Kyllä mä siitä voin vähän maksaakin enemmän. Rävellyskoneet on sitten erikseen harrastuksen vuoksi.
Itse asiassa omppujen hinnat ovat tulleet pikkuhiljaa alaspäin. Itse hankin 24" iMacin syksypuolella ja laskeskelin huvikseni, että vastaava PUU CEE olisi tullut maksamaan lähes saman verran.
Siis samoilla ominaisuuksilla varustettuna.
Nyt, noin kolmen kuukauden käytön jälkeen ei voi muuta kuin ihmetellä, miten kaikki toimii niin hyvin.
Tuskin maltaa odottaa, että X-plane kolahtaa luukusta:)
karik:
Viikonlopuksi luettavaa. Juha Söderholmin tunteikas blogikirjoitus Applen ns. tietokoneet ja sadomasokistit. Aina yhtä riemastuttavaa rienausta. Vastapainoksi Fortune-lehden America's Most Admired Companies osiosta tuore Steve Jobsin haastattelu, Steve Jobs speaks out. Että miksi Apple yhtiönä toimii, kuten toimii. Miksi tuotteet ovat sellaisia, kuin ovat.
K8b:
iMac ollut meidän katon alla syyskuusta lähtien ja hyvin on pelittänyt. Aluksi tuntui oudolta mutta nyt en pois vaihtaisi. Käyttöohjeita löytyy http://www.hopeinenomena.net/ sivuilta. Hiiri on vaihtunut "sinihampaiseen" Logitech:in tuotteeseen ja kaksi kertaa on täytynyt kone sammuttaa kun Google Earth ohjelmaa käyttäessä näppäimet ei enää vastanneetkaan. Niin ja emäntä on myös ihastunut tähän ja kiilaa minut usein sivuun ja kirjautuu omalle puolelleen.
Navigation