Vaihtamassa mäkkiin...näkemyksiä kaivataan.

<< < (18/19) > >>

juksii:
Hahaa, Mac oli helpoin murtaa, sitten tuli windows ja ubuntu linuxia ei sitten murrettukaan 

http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=20088967&rss=8

Varsinkin kommentti

MacBook Airin murtanut Miller sanoi tiiminsä valinneen Mac OS X -koneen, koska se oli kolmikosta helpoin.

Jaketus:
Quote from: Kimmo Kyle on 29.01.08, 11:15

Täsmälleen samaa mieltä. Mäkillä täälläkin mennään.. jos haluaisin räveltää Linuxin kanssa voisin ostaakin tuollaisen pikkukoneen. Mäkki on helppokäyttöinen, kaunis ja "vaivaton". Kyllä mä siitä voin vähän maksaakin enemmän. Rävellyskoneet on sitten erikseen harrastuksen vuoksi.

Pari vuotta Linuxia käyttäneenä voin kyllä sanoa ettei siinä ole juuri mitään "räveltämistä". (Käytännössä) kaikki ohjelmat haetaan ja asennetaan yhdellä komennolla (10 kertaa vähemmän väsäämistä kuin esim. Winukassa), tiedä sitten onko Mac päässyt sille tasolle.
Kuvailisin Linuxia (Ubuntua) helppokäyttöiseksi,  kauniiksi ja todella vaivattomaksi.

Itseäni ärsyttää maceissä että kaikki tulee samalta valmistajaltaan "as it is" ja itse osienvaihto ompi asteen verran mutkikkaampaa, eikä siihen varmaan saakkaan nykyhetken parhaimpia näyttiksia (esim. nVidia 8800 sarja).  Lisäksi hinta on aivan mielettömän korkea suhteessa siihen mitä saa. Macin ainoaksi eduksi voi sanoa ehkä kivan ulkomuodon, mutta ainakaan minä en saa sulavista linjoista tietokoneessa mitään kiksejä että...

Itse olen nyt alkanut siirtymään kunnolla Ubuntuntuun Winukasta (Winukka jää oikeestaan vaan pelejä varten Linukan rinnalle).

karik:
Quote from: Jukka Siirilä on 30.03.08, 13:14

Hahaa, Mac oli helpoin murtaa, sitten tuli windows ja ubuntu linuxia ei sitten murrettukaan Varsinkin kommentti...

Quote from: ITviikko

...Voittajat saivat pitää murtamansa koneen.

Heh heh. "Kilpailussa" ainut tavoittelemisenarvoinen palkinto oli tuo MB Air. Niin eikös Tietokone-lehden helmikuussa tekemässä tyytyväisyyskyselyssä Apple vienyt voiton ja Fujitsu-Siemens oli viimeinen. Sony ei päässyt edes karsinnoista finaaliin...

Re: Tietokone 4/2008 Macin turvallisuus [* Hopeinen Omena].

karik:
Tuhat tapaa käyttää Maciä musavideon teossa. The Bird and the Bee: Again & Again (Dennisaliu's Apple Mac Music Video) [* Youtube].

karik:
Quote from: Kari Kyheröinen on 29.11.07, 17:55

Perjantaina 30.11.2007 Suomen Apple Storessa Black Friday -tyylinen tarjouspäivä. Hinnanalennukset laitteesta riippuen kympeistä satasiin. Eli jos on Macin tai iPodin osto mielessä niin nyt...

On taas se aika vuodesta. Apple Storen alennusmyyntipäivä tulevana perjantaina 28.11.2008. Kovia paketteja pukinkonttiin.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page