Ilmailu-uutisten megaketjut

(1/4) > >>

mmniemi:
Olen tässä viimeaikoina tuskastellut noita ilmailu-uutisten megaketjuja. Omasta mielestäni homma ei tällä hetkellä toimi kovinkaan hyvin, kun noihin ketjuihin helposti hukkuu paljon tärkeääkin asiaa. Suurin osa niissä olevista uutisista toki on sellaista perushuttua, jolla ei loppujen lopuksi ole mitään vaikutusta jogurtin hintaan, mutta sitten on tosiaan sellaisiakin aiheita, jotka herättävät keskustelua jne... Nyt kuitenkin sitten niiden asioiden, jotka syystä tai toisesta kehkeytyvät tärkeiksi asioiksi ja muodostavat keskustelua, erottaminen tuolta viestiketjuista on suhteellisen tympeää hommaa...

Mistä haastankin käyttäjät antamaan omia kehitysideoitaan, miten tätä systeemiä voisi parantaa. Mulla itselläni kävi sellainen mielessä, että pitäisikö nuo uutisketjut pyhittää vain ja ainoastaan niille alku-uutisille? Ja jos käyttäjä haluaa sitten keskustella asiasta, hän perustaisi sitten asialle ihan oman threadin esim. yleisen ilmailukeskustelun puolelle. Kopioisi sitten vaikkapa sen haluamansa uutisen sinne uuteen ketjuun forumin quote-/lainaustoiminnon avulla, tai vastaavasti laittaisi linkin ko. uutiseen tämän uuden threadinsa aloitusviestiin. Tokihan tähän olisi hienoa, jos tuonne vastaa/lainaa/muokkaa jne. nappuloiden sekaan saisi vaikka sellaisen "vastaa omaan threadiinsa"-nappulan, jolla ko. käyttäjä saisi automaattisesti vaikkapa lainauksen haluamastaan uutisesta suoraan sinne uuden threadin aloitusviestiin. Mutta siitä en sitten tiedä, onko tällainen edes mahdollista?

Teme82:
Mitens olis ilmailu uutisille alifoorumit Finnairille, Blue1:lle, SAS:lle, Muut eurooppalaiset yhtiöt, Amerikoitten yhtiöt ja Muitten maitten yhtiöt?

Ainiin multi-lainaus olis kanssa jees 

sami:
Juu, noiden ketjujen tarkoitus ei ihan ole kyllä tuo mihin se on mennyt...

Eli uutisista voisi minun mielestä selkeämmin tehdä aina uuden ketjun. Ja uutisiin liittyvä keskustelu tietysti kuuluu ko. ketjuun.

OH838:
Sama juttu kuin lentoyhtiöiden kanssa ovat mielestäni Ilmavoimat. Suomen Ilmavoimia koskevat uutiset voisi laittaa omaksi ketjuksi ja erottaa muista Sotilasilmailu-uutisista.

Minua ainakin kiinnostaa enemmän kotimaan "häätäjien" asiat, kuin ulkolaisten. Nyt Ilmavoimat "hukkuu" moneenkin ketjuun.

Jukka

AYFF:
Sitten uutisissa olisi kiva jos uutisen postaaja tarkistaisi ennen postausta ettei samaa uutista ole jo laitettu jonkun muun toimesta.
Täällä saa nimittäin olla tosi nopea että saa jonkun uutisen ensimmäisenä ilmoille. 

Navigation

Up one level

Next page