Muutamia (tyhmiä) kysymyksiä verkkolentämisestä

<< < (41/235) > >>

Cyleth:

Kirjoitankohan jotenkin epäselvästi kun et tunnu ymmärtävän mitään oikein mitä yritän kertoa

Kolmannella kerralla Madrid vastasi "FIN2160, affirmative, cont as filed" kun huusin sinne ensin että "Madrid control, cant you read me? With you FL350..."... tuo vastaus vaikutti siltä että LJ:n tapana ei ole kuitata tuota...?

Ja kyllä siellä VATSIMissa on vastattu aina suht nopeasti noihin...

Ja priorisoinnilla tarkoitin sitä kun noi 2 räpistintä pääs eka lähtemään ja vetämään vielä läpärinkin ennenku mä pääsin lähtemään... ja olin jo muutenkin venannut 20min sitä rullauslupaa motit käynnissä.. kun eka lähti se Iberian isobussi, sain luvan rullata vasta kun se oli ilmassa... ja räpistimet lähti jostain puolesta välistä rataa ja minä rullasin päähän ja finaalissa oli Condorin MD11 ja sen jälkeen vielä piti odottaa että se räpsy veti läpärin ja sitten vasta sain luvan nousuun.... taitaa IRL mennä niin että ne räpsyt saa odottaa sen aikaa että nämä reittilennot pääsee ajallaan lähtemään...? Vähän ihmeellistä toimintaa kyllä mun mielestä mutta eipä tuossa sen kummempia... delayta vaan tuli mutta minkäs teet... Inte bad feelings

Jos tekstillä vedät niin noin tulee varmasti käymään jatkossakin myös muualla.

arttula:
Olikko nyt aivan pakko jatkaa tätä turhanpäiväistä jauhantaa täällä ??! Eikö voisi vaan antaa olla, ja todeta, että meitä on moneen junaan. Joskus saa huonoa palvelua R-kioskillakin, mutta ei sitä tulla tänne jauhamaan. Lopettakaa jo. Tehän käyttäydytte, kuin pahaiset kakarat.

Starchild:

"Request vectors to final rwy 31, FIN2159"

Jännää pyydellä tornilta vektoreita.

Pinkkari:
Mitäs nuo violetin väriset alueet on tuossa ivaessa? Mitä eroa niillä on normaaliin sinisellä merkattuun? Esim nyt näyttää olevan EGGX_N_FSS? Joskus olen nähnyt tuollaisia keskieuroopassakin...

Mo-jo:

Mitäs nuo violetin väriset alueet on tuossa ivaessa? Mitä eroa niillä on normaaliin sinisellä merkattuun? Esim nyt näyttää olevan EGGX_N_FSS? Joskus olen nähnyt tuollaisia keskieuroopassakin...

_FSS On lennontiedotus (tai joku sen niminen ).. Vai muistanko väärin?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page