Muutamia (tyhmiä) kysymyksiä verkkolentämisestä

<< < (61/235) > >>

FIN0308:
Kertokaapas, kun meinas tulla perheriita. Minkä takia numero 9 äännetään 'niner' ?
Saatiin kaksi vaihtoehtoa: 'nine' olisi liian lähellä numeron 5 äännettä 'five', vai koska 'nine' muistuttaa saksan sanaa 'nein'?

Starchild:
Molemmat ovat yhtä oikein.

Kreeta:

Kertokaapas, kun meinas tulla perheriita. Minkä takia numero 9 äännetään 'niner' ?
Saatiin kaksi vaihtoehtoa: 'nine' olisi liian lähellä numeron 5 äännettä 'five', vai koska 'nine' muistuttaa saksan sanaa 'nein'?

Eikä pelkästään muistuta, nine lausutaan nain ja nein ihan samalla tavalla...

kosg79:
Mulle ei nyt oo oikee auennu, voiko verkkoon tulla lentämään jollaan fsx:n defu 737:lla ja ilman mitään sid:ejä ja star:eja. Ite oon tottunu simus lentämään gps reitil ja vektoroinneilla. Enkä jaksais tulostella karttoja, koska konees ei oo tulostint kiinni.

p.s. Voi ehkä tulla vähän tyhjästä, mut tää on nyt lähinnä ollut kynnyskysymys mun verkkolennon aloittamiselle.

Kreeta:

Mulle ei nyt oo oikee auennu, voiko verkkoon tulla lentämään jollaan fsx:n defu 737:lla ja ilman mitään sid:ejä ja star:eja. Ite oon tottunu simus lentämään gps reitil ja vektoroinneilla. Enkä jaksais tulostella karttoja, koska konees ei oo tulostint kiinni.

p.s. Voi ehkä tulla vähän tyhjästä, mut tää on nyt lähinnä ollut kynnyskysymys mun verkkolennon aloittamiselle.

Minä lentelen todella usein defu 737:lla. Tosin käytän sen kanssa vasFMC:tä, mutta lennonjohtaja antaa kyllä vektoritkin jos niin haluat. Kartat olis kuitenkin hyvä olla, notta osaa esim. rullata oikealle portille. Niihinhän ei välttämättä tulostinta tarvita, jos lentää windowed-moodissa ja katsoo esim netistä.

Tervetuloa foorumille, ja toivottavasti näemme sinut verkossakin.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page