Muutamia (tyhmiä) kysymyksiä verkkolentämisestä

<< < (73/235) > >>

zetair:

Itekkin vasta tänään latailin tuon nHancerin. Juu, näyttikset on mallia GTX295.

Tuolla nHancerin sivuilla ainakin sanottiin näin: Note: This version requires a GeForce driver 182 or later!, eli ei tarvitse mitään vanhoja ajureita? Minulla on tällä hetkellä uusimmat eli 195.62... niin ja simu on edelleen FSX

Mulla taitaakin olla joku vanha nHancer-versio. Enivei, ongelma johtuu Geforcen ajureista. Näinollen ei taida olla väliä onko kyseessä FS9 vai FSX. Muistaakseni (ainakin FS9) pitää simun oma reunanpehmennys olla päällä! nHancer/Geforce sitten jyrää tämän asetuksen yli.

T: Mika

Pe7e:

Mulla taitaakin olla joku vanha nHancer-versio. Enivei, ongelma johtuu Geforcen ajureista. Näinollen ei taida olla väliä onko kyseessä FS9 vai FSX. Muistaakseni (ainakin FS9) pitää simun oma reunanpehmennys olla päällä! nHancer/Geforce sitten jyrää tämän asetuksen yli.

T: Mika

Njoo... Auttaiskohan toi siihenkin ongelmaan kun mulla välillä hyytyy näyttö silleen hölmösti että esim taivas on musta ja vilkkuu ja kuva jäätyilee, niin että esim jos spot viewissä pyörität konetta niin siihen jää sen koneen kuva joka kulmasta... sitten välillä näyttö pimenee kokonaan mutta ääni kuitenkin kuuluu. Joskus tekee tollasta...

EDIT: Ei muuten auttanut noihin sahalaitoihinkaan, näytti olevan vieläkin...

flykarppa:
Mistähän voisi johtua että Ivao:n ja minun kirjanpidon tunnit ei oikein natsaa yhteen, enkä tarkoita nyt tuota 12.00 UTC kirjausta, viimeisi kirjaus minulle 6.1.2010 mutta sen jälkeen on oltu verkossa muutamaan otteeseen?

jari

Korjautunut . Homma ok.

sama

Kreeta:
Mistähän vois johtua että mulla ei IvApin PB-toiminto toimi ollenkaan. Tai toimii sen verran että aukeaa ja siihen voi sen astemäärän syöttää mutta vaikka PushBack-nappulaa painaa ei mitään tapahdu.

kosg79:

Mistähän vois johtua että mulla ei IvApin PB-toiminto toimi ollenkaan. Tai toimii sen verran että aukeaa ja siihen voi sen astemäärän syöttää mutta vaikka PushBack-nappulaa painaa ei mitään tapahdu.

Parking brake? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page