Muutamia (tyhmiä) kysymyksiä verkkolentämisestä

<< < (97/235) > >>

flykarppa:
Taivas on täynnä tuhkaa mutta ei se näköjään verkkolentoa haittaa, kysymys kuuluu että eikös nämä meitin verkkokoneetkin pitäisi olla holdissa lentokentillä???

Jos niinkun tarkkoja ollaan...

jari

flykarppa:
Quote

Onneks ei tarvi simuloida ihan kaikke tyhmää


No löytyhän se rajapintä tällekin harrastukselle

jari

Miksu:
Olen nyt miettinyt tässä asioita ja päätin kysyä, että voisiko joku laittaa tänne ohjeen mitä pitää ilmoittaa lennonjohtalle esim. Moottorin menetyksen jälkeen? Siis miten tuo kommunikoiminen eroaa.. Ja sitten tämä että missä tilanteessa käytetään Pan Pan-ilmoitusta ja missä Maydayta....

Mikko

Mo-jo:
Quote

Olen nyt miettinyt tässä asioita ja päätin kysyä, että voisiko joku laittaa tänne ohjeen mitä pitää ilmoittaa lennonjohtalle esim. Moottorin menetyksen jälkeen? Siis miten tuo kommunikoiminen eroaa.. Ja sitten tämä että missä tilanteessa käytetään Pan Pan-ilmoitusta ja missä Maydayta....

Mikko


for inklish

zetair:
Muistan lukeneeni (verkon säännöt) joko Vatsim tai Ivao, ettei moottorihäiriötä etc. saa simuloida verkossa? Muutama päivä sitten keski-euroopan päällä ollessani eräs lentäjä ilmoitti: Engine nro 1. on fire, ja lähti kohti kenttää...

Toisaalta itseltäni sammui kerran molemmat moottorit (ei simulointia), mutta sain kyllä käyntiin hyvissä ajoin ennen pakkolaskua. Taisi johtua väärin mergetetystä PSS+IFDG -yhdistelmästä.

Koska kyse on "tyhmistä" kysymyksistä, niin oikea on osoite Eipä ole liittymisen jälkeen tullut luettua sääntöjä (IVAO). Eli onko sallittua vai ei? Vai onko sallittua vain silloin, kun oikeasti tapahtuu jotain odottamatonta (ei simuloitua) Tuntuisi oikeasti tyhmältä lähteä lennolle, jolla tietää että suuria ongelmia on luvassa

T:  Mika

Navigation

Up one level

Next page

Previous page