Muutamia (tyhmiä) kysymyksiä verkkolentämisestä

<< < (101/235) > >>

B-7-5-7:
Quote

3. R133 ja R113 ovat lead-radiaaleja tai kääntöradiaaleja, miksi nyt tahtoo sanoa. Eli kun läpäiset arcilla radiaalin 133, lähdet kääntymään kohti VABAS:ta sopivalla hakukulmalla.

Ohops. Tuli katottua LJ:n kantilta. Pahoitteluni

flykarppa:
Quote

Ohops. Tuli katottua LJ:n kantilta. Pahoitteluni


Siis molempia "kantteja" nimenomaan haetaan

Eli onko noilla DME/rad- kohdilla ehken LJ- käyttöä?

jari



Mo-jo:
Quote

Siis molempia "kantteja" nimenomaan haetaan

Eli onko noilla DME/rad- kohdilla ehken LJ- käyttöä?

jari






Menetelmä kentillä, lennonjohtaja voi pyytää ilmoittamaan noi radiaalit, jolloin viimeistään selvitetään lähestymään tms. Nykyisin kuitenkin lennonjohtaja selivittää lähestymään jo aikaisemmin. 

B-7-5-7:
Itseasiassa menetelmäkentillä selvitetään lähestymään vasta IAF:n jälkeen mikäli edellä ei ole toisia koneita. Siis kun kone ilmoittaa esim "VABAS outbound", niin silloin vasta annetaan lähestymiselvitys

Nikop:
Quote

- tuossa https://ais.fi/ais/eaip/aipcharts/efjy/EF_AD_2_EFJY_30_STA.pdf ork.. mielenkiinto herää esim. DIPAR ja heti sen jälkeen 21dme LNE?
  -> sen tietää että se on etäisyys VOR LNE:sta mutta miksi se on mainittu? Onko kyse paikasta jossa lennonjohto pyytää pilotti tyyliin "REPORT 21DME LNE"

DIPAR4B tuloreitillä korkeusrajoitus on F100 ennen Luonet DME 21:tä, sen jälkeen 2900ft.


Quote

Eli onko noilla DME/rad- kohdilla ehken LJ- käyttöä?

Tuon leading-radiaalin jälkeen alkaa VABAS:n racetrackillä alue, johon lennonjohto voi perustaa menetelmäporrastusta.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page