Muutamia (tyhmiä) kysymyksiä verkkolentämisestä

<< < (133/235) > >>

erese:

On kyllä ihme homma  suoraapäätä vaan ilmoittamaan !

Kyllä, loppuu moiset spedeilyt ainakin joksikin aikaa

Pade:
Itsellä kerran toinen kone tuli vastaan laskussa (myötätuulessa) ja ku siitä sitten rullasin pois radalta nii heti tietenkin se toinen veti ylös ja sitten kun uudelleen pääsin radalle niin eiköhän se kun uudellee yrittänyt tulla päälle. No pääsin sentää ilmaan kun oli sen verran kevyt kone jaa rullasin eteenpäin "pois radalta" ja se veti ylösvedon ja ite samalla lähin ilmaan. Näin jälkeen päin kyllä ärsyttää kun ei tajunut sillon tehdä asialle mitään 

zetair:

No jo on. 

Löysin lennon, jotka täsmää noihin, mutta koneena on A343. 

http://gatools.kapsi.fi/remote-projects/ivaofi/flightdetails.php?view=flightinfo&id=6942783

Olisikohan sitten ollutkin A343. Ainakin portille päästyäni sieltä lähti juuri A343, joka ei tapaukseen liittynyt. Enivei asia on annettu osaavimpien käsiin, ja on siis hoidossa.

T: Mika

Pade:
Tuohon liittyen mistä pystyny ilmoittamaan?
Tuossa SASsin 673 Arlandasta Frankurttiin niin ajoi vastaa ilman, että mitään väisti. Tais jopa kääntää suuntaansa sinne minne olin itse ensin väsitämässä, eli ensin käänsin kohti 045 jonka jälkee takas suuntaa 060 kun tuo alkoi tulemaan enemmän vastaan. Ja ajoi westboundiin FL350 kaikenlisäksi. Ja ilmoitin aiemmin että ottaisi FL340/360 mutta ei ottanu.
Elikkäs tähäntyyliin.

[ Attachment not found - or removed ]

EDIT: sain nuo tiedot lentäjästä ylös jo.

erese:
Kaikenlaisia lentäjiä niitä onkin  Itse tein pari päivää sitten ilmoituksen lentäjästä joka oli todennäköisesti nukkunut määränpäänsä ohi, oli lentosuunnitelman mukaan lentämässä määränpäänään EDDF mutta tämä kaveri lenteli jo Englannin yllä atlanttia kohden...
Ilmoitus sup:lle ja lento loppui lyhyeen atlantin yllä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page