Muutamia (tyhmiä) kysymyksiä verkkolentämisestä

<< < (137/235) > >>

Lauri FIN918:

Pystyykö ivaon säätä hillitsemään mitenkään, hakkaa raivonaan välillä edestä ja takaa, buffet alerttia lykkää nytkin vähän väliä, fsuipc:sta yritellyt mutta laihoin tuloksin 

jari

Kannattaa ostaa joku maksullinen sää ohjelma. Itse käytän active sky 2012:sta ja aivan loistava sellainen .

tigert:

Kannattaa ostaa joku maksullinen sää ohjelma. Itse käytän active sky 2012:sta ja aivan loistava sellainen .

Toimineehan se simun oma "real world weather" ihan yhtälailla tuossa, jos ottaa ivaon säät pois käytöstä, vai..? Toki noi activesky:t ym on sitten ihan oma juttunsa ja parantaa monia juttuja myös.

//T

erese:

Toimineehan se simun oma "real world weather" ihan yhtälailla tuossa, jos ottaa ivaon säät pois käytöstä, vai..? Toki noi activesky:t ym on sitten ihan oma juttunsa ja parantaa monia juttuja myös.

//T

Toimiihan se jotenkuten, silloin tällöin "pakko" ollut käyttää sitä kun ivaon omat säätiedot eivät ole olleet saatavilla.

Lauri FIN918:

//T

No siis itse vihaan sitä kun esim lentopinnalla tuuli vaihtuu 030/70 kt:sta 210/70. Meinaa kone sakata puhunattakaan finaalista jne.

flykarppa:

//T

Ei toimine. Samanlainen tehosekotin sekin. QNH välillä mitä sattuu, etc

jari

Navigation

Up one level

Next page

Previous page