Träningstorsdag 22/11

<< < (5/10) > >>

Nigge:

Anledningen till att jas sitter på arlanda är att jag vill ha mycket trafik... när jag satt på Kalmar hade jag som mest tre flygplan på två timmar.

Självklart, det förstår jag, det jag tycker är synd är att ni klämmer in både ESGG_GND och TWR när resten av sverige är tomt, då känns det  inte så lockande att flyga,
bättre att ha flera twr online och skippa gnd enligt mig iaf=)

ekepeke:

Självklart, det förstår jag, det jag tycker är synd är att ni klämmer in både ESGG_GND och TWR när resten av sverige är tomt, då känns det  inte så lockande att flyga,
bättre att ha flera twr online och skippa gnd enligt mig iaf=)

Ok, det här är absolut sista gången jag byter... Nu sätter jag mig ESSA_TWR

Eddieboy:
Hum, jo ni har rätt. Men jag tycker det är lite svår med olika banor som ska användas, om det blåser lite olika. Tycker det är ganska så jobbigt. Ja men iaf var tycker ni att jag ska sitta isf?

Madito:
Även om du sitter GND så måste du ju fylla i vilken bana som skall användas i ATISen. Ända skillnaden på TWR är ju att du ger klart att starta och landa.

Eddieboy:

Även om du sitter GND så måste du ju fylla i vilken bana som skall användas i ATISen. Ända skillnaden på TWR är ju att du ger klart att starta och landa.

Jo jag vet. Men det jag tänker på är vilken bana som använd för olika riktningar.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page